Tøvsjura Skrevet 3. februar 2010 #1 Skrevet 3. februar 2010 Er det noen her inne som har fulgt kjerringrådet om salviete i forbindelse med graviditet? Har det funket? Ble anbefalt av en spåkone å prøve dette, undersøkte litt på nett og kjøpte en boks i dag, gleder meg til å se om det funker
Puppen og lillemor Skrevet 3. februar 2010 #2 Skrevet 3. februar 2010 jeg har drukket salviete denne pp - og jammen meg satt ikke spira gitt!! )) Men har gjort masse annet rart også, så hvem vet hva som hjalp! Lykke til
Tøvsjura Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. februar 2010 Leste innlegget ditt Gratulerer så mye! Håper jeg kommer etter denne måneden Satser på at salvieteen hjelper!
Puppen og lillemor Skrevet 3. februar 2010 #4 Skrevet 3. februar 2010 kjør på med salviete! jegsynes det smaker godt også, så kunne ønske jeg fortsatt kunne drikke det!! Det skal visstnok være bra for andre ting også, som f.eks. begynnende halsbetennelser osv. Lykke til!
minnimus83 Skrevet 4. februar 2010 #6 Skrevet 4. februar 2010 hei hva annet har du prøvd ? og hvor får du kjøpt det?
Puppen og lillemor Skrevet 4. februar 2010 #7 Skrevet 4. februar 2010 Oi oi oi.. jeg har prøvd mye. Her er listen: - akupunktur en gang i uka - bidronninggele før el - grapefruktjuice (2 glass hver dag frem til el) - salvie te (2-3 kopper hver dag frem til el) - wild yam (dobbel dose) etter el - begynt å trene + spise sunnere (ikke noe snop) = gått ned 4 kg - kuttet ut kaffe (drikker mye grønn te) - tar multivitamintilskudd + tran hver dag - sex hver dag i dagene før el, til og med 2 dager etter el I tillegg har jeg vært veldig lite her inne - noe jeg tror er en viktig grunn til at jeg har tenkt mindre på graviditet mellom el og ikm (= mindre stressa)!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå