Gå til innhold

Gutten min på 15 mnd er veldig rød på tupen av tissen.......normalt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

han får tenner, har diare og er generelt sinna på natta, men tror dere det kan ha ne med det gjøre??

evt infeksjon??

Prøvde forsikti gå dra forhud litt tilbake for å se om det lå noe skitt under, men ombestemte meg- vet jo at man IKKE skal gjøre det. men kan de få infeksjon under der??

Fortsetter under...

Skrevet

Har det vært sånn lenge?

Det hender at pjokken her er illrød på tuppen, omtrent som et bleieutslett, men det forsvinner iløpetav en dag eller to.

Skrevet

Bare helt ytterst på tuppen eller er hele hodet rødt og hovent?

Skrevet

takk for svar. jeg så det først i går, men skal følge med..

tenkte kanskje siden han har hatt diarè noen dager at det kan ha kommet opp under forhuden,men man skal ikke gjøre noe under der så jeg lar det være.

Skrevet

vil vel si at hele tuppen er rød, men kanskje ikke hoven....hva vil det isåfall indikere??

Skrevet

Kanskje tissen gnisser mot bleia og dermed blir rød? Smør med inotyl hvis det kun er vanlig sårhet så bør det gå over ganske fort.

Annonse

Skrevet

Det har hendt her også, har smurt med zinksalve og så har det gått bort med en gang.

Skrevet

Hvis hele den delen av forhuden som dekker penishodet er rød, kan det dreie seg om balanitt, som er en betennelse av glans penis. Da er gjerne selve penishodet rødt, hovent og ømt også. Det kan skyldes bakterier eller sopp og behandles med midler mot dette,

Hvis bare litt av forhuden er rød, er det neppe dette.

Skrevet

det har hendt flere ganger med min junior sælrig på tuppen og under snoppen ved roten.. jeg har som regel smurt med zinksalve og det hjelper blir borte sånn over natten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...