Anonym bruker Skrevet 4. februar 2010 #76 Skrevet 4. februar 2010 Jeg synes at så lenge en kvinner ikke har vært i overgangsalderen og ønsker seg barn så ser jeg ingen grunn til at de skal la være. Dette er noe de må kjenne på personlig. Jeg er 20 år og tobarnsmor og det jeg misunner alle voksne mødre er deres livserfaring. Jeg er langt fra voksen på det planet, jeg er ansvarsfull pga jeg har to barn men føler meg uerfaren og ung når jeg snakker med en kvinne på feks 40. Det er fordeler og ulemper med alle aldre men gudene skal vite at vi gjør en god jobb når vi oppfostrer et barn:)
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2010 #77 Skrevet 4. februar 2010 så om jeg var 19 år å fikk barn så skal jeg få problemer med å hjelpe barna mine med lekser? hva faen?? jeg har da gått ferdig grunnskole å 2 år på videregående. er ikke det nok?? å det er ikke med saken å gjør at en skal ha mange mange år i skole for å hjelpe barne sitt.. trenger ikke å være dum fordi vetu;))
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2010 #78 Skrevet 4. februar 2010 Det er ikke for ingenting at dere sliter med å få barn når dere begynner å prøve som 35 åringer.... Selv om kroppen ikke har kommet i overgangsalder så er det faktisk ikke opptimalt å få barn i så sen alder... Det har ingenting med metal eller fysisk tilstand, om du er sprek eller ikke. Det gjelder faktisk eggene dine, og helsen til barna... Jeg syns det er helt feil med de som føler at man må ha hus, bil, utdannelse, reiser unnagjort og det perfekte ekteskapet før man kan få barn. For plutselig er det for sent. Det passer aldri perfekt og få barn, men man gjør som best man kan... Og de fleste vokser opp til friske unger, og oppegående voksne. Jeg er 25 år og har nettopp født mitt første barn. Jeg er ferdig med utdanning, og velger å reise og oppleve med barn og mann. Og bygge fremtidig økonomi og livsgoder med familien min. Alt er ikke på plass, men vi har det flott sammen! Men det skal sies at blir jeg gravid når jeg er 40 så kommer jeg ikke til å ta abort... Det er mer den uendelig planleggingen av det perfekte liv jeg er imot... Dere er nok gode mødre for deres barn alle sammen. om du er 19 eller 40 så elsker du barnet ditt over alt på jord, og det elsker deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå