MammanTilEmma❤ Skrevet 3. februar 2010 #1 Skrevet 3. februar 2010 skal til tannlegen den 18Feb, gruer meg sånn.. er ikke at jeg har tannlegeskrekk, men er så redd for at jeg har mange hull (får lett hull)å har hørt en får fortere hull når man er gravid.. å da blir jeg vel helt blakka:/ noen som har peiling på ca priser?
Innihampen Skrevet 3. februar 2010 #2 Skrevet 3. februar 2010 Kan du til tannlegen når du er gravid? Tannlegen min ville ikke ta meg imot siden jeg var gravid og lurte på om vi kunne vente til etter at jeg hadde fødd. Hun sa at hun ville unngå å ta rtg mens jeg var gravid. har ikke noe akutt problem så jeg reiser heller etter at jeg fått barnet.
MammanTilEmma❤ Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. februar 2010 har født, for 5 mnd siden!
NormaJean Skrevet 3. februar 2010 #4 Skrevet 3. februar 2010 Føler med deg.... Jeg har samme tannhyigene regime som min mann, jeg får hull, ikke han. gruff!!! Du bør ringe rundt og forhøre deg om priser, kan være store variasjoner. mellom 650-1000kr per hull. Tror hvis du bor alle andre steder enn i oslo at det ikke skal være så ille, i oslo er de sleipe altså. MIn tannlege hadde skrudd opp prisen plutselig (hadde ikke vært der på 2 år) 2000kr for 2 hull. Bastards! Det er dyrt, men dyrere med rotfylling da;)
MammanTilEmma❤ Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 3. februar 2010 samme her.. samboer er mer slarrk en meg med tennene,men sjelden hull:/ sjalu.. hørte med ei venninne, hun betalte 750,- for sjekk.. men borring vet jeg ikke, sikkert sykt dyrt!
mamman til to gutter Skrevet 3. februar 2010 #6 Skrevet 3. februar 2010 Jeg aner ikke priser hos tannlegen, men kanskje du blir litt roligere hvis jeg sier at jeg har pleid å ha hull ca annenhver gang jeg har vært hos tannlegen de siste årene før jeg ble gravid med førstemann og etter det har jeg ikke hatt et hull i det hele tatt! Dvs nå er det ca4år siden forrige hull! I tillegg så kastet jeg opp mye i begynnelsen av svangerskapet og orket omtrent ikke tanken på å pusse tenner en periode og hvertfall ikke de bakerste jekslene. Håper bare jeg har like flaks denne gangen;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå