Anonym bruker Skrevet 3. februar 2010 #1 Skrevet 3. februar 2010 ...og den likevel blir sein, men antagelig ikke er gravid (dessverre), hva annet kan gjøre at den ikke kommer?? Jeg har ikke vært spesielt stresset, overtrent, utsultet, eller noe.. Men en uke sein. Skal teste igjen i morgen, men fikk negativt på torsdag (IKM) på dagtid og søndag (midt på natten, lang historie..)
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2010 #2 Skrevet 3. februar 2010 Ikke for å virke frekk, men av å lese hva du skriver, så nekter jeg å tro at du ikke stresser. Det ser ut som du går og håper på spire, og slike ting kjenner kroppen enkelt.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2010 #3 Skrevet 3. februar 2010 Hehe, joda, men slik har jeg gått i mange måneder uten at det har påvirket "klokken" så langt. Men stresser egentlig ikke, bare håper. To forskjellige ting, for meg i alle fall.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 3. februar 2010 #4 Skrevet 3. februar 2010 Høres nesten ut som meg, jeg hadde et innlegg om det der tidligere idag, hehe. Skulle gjerne visst svaret jeg også. Men hos meg tror jeg kanskje det er amming, eller det at jeg har en eggstokk som gjør det- selv om jeg aldri noensinne har vært forsinket før, utenom da jeg var gravid sist Og jeg er 8 dager over ikm, tror jeg det er- men får likevel negative tester.
lindynatt Skrevet 3. februar 2010 #5 Skrevet 3. februar 2010 kroppen er ingen maskin, plutselig kan den finne på å forskyve eggløsning eller hormonbalansen endrer seg. Det bare skjer
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2010 #6 Skrevet 3. februar 2010 Så kjedelig Kjenner jo at forhåpningene stiger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå