chicomio Skrevet 3. februar 2010 #1 Skrevet 3. februar 2010 Så gøy at noen spår her ) Kanskje noen av dere kan se når min lillegutt vil komme? Termin nå den 6. februar, men absolutt ingen tegn på at noe er i gang.. Har hatt et toppers svangerskap uten noen plager, og jeg har heller ingen plagsomme kynnere eller maserier nå på slutten, som jeg kjenner til iallefall. Alltid trodd at lillegutt ville komme før, men nå er jeg ikke sikker lengre. Kanskje noen også kan se når jeg vil bli gravid neste gang, og hvor mange barn jeg vil få? Spennende dette! Takk )
Sanna28 Skrevet 3. februar 2010 #2 Skrevet 3. februar 2010 Hei, Jeg får opp at du kommer til å gå litt over termin. Jeg får opp 9. og 11. ganske sterkt her. Jeg får opp en gutt og ei jente til senere. Jeg tror neste barn kommer i 2013 og siste i 15. Lykke til
Sanna28 Skrevet 3. februar 2010 #3 Skrevet 3. februar 2010 Hei, Jeg får opp at du kommer til å gå litt over termin. Jeg får opp 9. og 11. ganske sterkt her. Jeg får opp en gutt og ei jente til senere. Jeg tror neste barn kommer i 2013 og siste i 15. Lykke til
chicomio Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 3. februar 2010 Tusen takk for svar! Veldig gøy at dere holder på slik synes jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå