Gå til innhold

Noen som har tips om donorvennlig gyn. i Oslo???

Anbefalte innlegg

Må få byttet gyn. jeg...han jeg har er jo så donoruvennlig at det holder....Aleris på frogner anbefaler jeg IKKE!

Har vært der før ins for å få målt folikler.... og første gangen jeg var der så sa han jo rett ut at han ikke liker de klinikkene i Danmark osv. Senne gangen her spurte jeg bare etter hva han mente da....(har vært og blitt ins. 2 ganger og ikke gravid enda), om hva jeg burde gjøre hvis det ikke klaffer med vanlig ins. Da sa han: hvis det ikke klaffer etter 5-6 ganger synes jeg du skal GI OPP! Det kokte inni meg når han sa det... og da tenkte jeg på alle dere her inne som prøver for harde livet og faktisk får det til tilslutt:)

Så tar gjerne imot tips om vennlige og donorvennlige gynokologer i Oslo:) Må jeg ha ny henvisning da fra fastlegen min, når jeg skal bytte gyn??

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Klipper og limer inn til deg en tidligere liste jeg har spart på:

Dr. Blakstad - Majorstuehuset legegruppe

Heidi Høgdahl på samme kontor som dr Blakstad

Dr. Skår - Sandvika Spesialistsenter

Rådmann Halmrasts v 18, 1337 Sandvika

67 57 58 59

Dr. Trolle på Majorstuaklinikken (mitt valg. Behagelig og imøtekommende)

Tel:22 69 55 10

Dr. Ullern - Gynekolog - Femina Spesialistsenter, Bryn

Lykke til

Linda Johansen på Oslo city legesenter

Jeg er veldig fornøyd med Åsle-Marit Ullern på Brynseng. Hun tar henvisning, så det blir ikke så dyrt i lengden og hun er vant til å samarbeide med danske klinikker.

Du må ha henvisning, men jeg regner med du bare kan ringe legesenteret ditt og få en ny utskrift av en henvisning du alt har.

Dr.Huseby ved Smedstadgynekologene kan jeg varmt anbefale.Behagelig og vennlig.Og veldig tilgjengelig.

IKKE bruk dr.Blakstad, jeg og flere har sluttet jos henne. Hun er stresset,har dårlig tid og upersonlig.Det er min erfaring.

Lykke til :-)

Annonse

Hmm... ble litt urolig nå. Går til gyn M.Andresen hos Aleris på Frogner, og er i prosess med inseminasjoner hos Stork. Har blitt gravid på de to første forsøkene, men mistet dessverre begge etter kort tid. Føler Andresen er litt "lunken" til det hele. Er det han du også har vært hos?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...