monca*84*j12 Skrevet 3. februar 2010 #1 Skrevet 3. februar 2010 I det siste er det mange som har gitt meg en god posjon håp i fht. Februar og Mars... Men jeg kunne tenke meg og samle alt dere sier på en side, for og kunne gi tilbakemelding.. Er så mange tråder som er langt vekke og vanskelig og finne! Så det EVIGE spm.. Når blir jeg gravid? Hvor mange barn får jeg og hvilke kjønn... 280384 er min dato og 020776 er hans dato... Om jeg skal se igjen så si i fra.. takk takk mine damer
*Bambi + spire* Skrevet 3. februar 2010 #2 Skrevet 3. februar 2010 Hei min venn! Skjønner deg godt, sliter selv med å holde oversikt, skal få skrevet ned! Ettersom at du skal gå gravid sammen med meg så blir du gravid denne mnd. Tror du får positiv test i begynnelsen/midten av mars. Fikk opp 4 barn på deg sist, nå føler jeg sterkest rundt tallet 3, 2 gutter og 1 jente. I den rekkefølgen! Klem:)
Gjest Skrevet 3. februar 2010 #3 Skrevet 3. februar 2010 Hei snuppa Jeg får fortsatt en gutt på deg nå i mars får også en gutt kanskje kjapt etterpå om du ønsker det og ikke er forsiktig og en til senere, litt usikker på hva det blir, men føler mest for at det blir jente om du vil se på meg igjen om det har skjedd noen endringer siden sist så blir jeg glad, svar gjerne i tråden min så slipper du "rot" her i din tråd klem
☆blackpearl Skrevet 3. februar 2010 #4 Skrevet 3. februar 2010 Hei snuppa! Jeg føler at du er gravid nå, at du vil få positiv test over helga. Med en jente. Hun blir født før termin, 20.oktober tror jeg. 3 barn. jente-gutt-gutt
☆blackpearl Skrevet 3. februar 2010 #5 Skrevet 3. februar 2010 Åååå nei nå var jeg kjapp i avtrekkeren ser jeg!! EL rundt helga! hehe... *rotekopp*
Skyfrihimmel Skrevet 3. februar 2010 #6 Skrevet 3. februar 2010 Baby i des,så da må du vel bli gravid i mars/april? Gutt,gutt å så en jente:)
Sanna28 Skrevet 3. februar 2010 #7 Skrevet 3. februar 2010 Hva var det jeg sa igjen? (Glemmer alt sånt etter jeg har skrevet det...)
monca*84*j12 Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #8 Skrevet 3. februar 2010 Jeg husker ikke.. Derfor jeg lager denne tråden=) Prøv igjen da vøtt.. hehe... Jeg er gullfisk vøtt.. 5sek minne..
monca*84*j12 Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #9 Skrevet 3. februar 2010 push push.. Jeg skal svare alle som lurer på noe en annen dag.. Er veldig sliten i dag.. Blir en annen dag. klem
Mamma til en<3 Skrevet 10. februar 2010 #15 Skrevet 10. februar 2010 Jeg får også opp Februar på deg, så trur denne mnd.. Med en gutt trur jeg.. Trur du får 3 barn 2 gutter og en jente Trur du får en gutt nå og en jente om 2-3år ca.. Og den siste trur jeg kommer om 7år.. Vill du sett på det samme på meg? Når jeg blir gravid første gang og hvor mange unger jeg får totalt? På forhånd tusen takk
monca*84*j12 Skrevet 10. februar 2010 Forfatter #16 Skrevet 10. februar 2010 Tusentakk Kristina.. JDet er kjempe spennende tiden fremover.. Og maange sier 2gutter en jente.. Det er det samme jeg føler selv også.. Blir spennende.. Og alle tre innen en 7års periode er close too perfeckt! hehe eg skulle gjerne hatt en dato på deg.. Men kan prøve med navnet ditt først Føler vel egentlig ikke at du prøver just nu?? Trur du blir gravid om et års tid.. Våren neste år?! April Mai.. to barn en av hver.. Og kaanskje en atpåklatt ganske lenger etter på! Men som sagt, gi meg en dato, så blir jeg sikkrere. klem
Mamma til en<3 Skrevet 10. februar 2010 #17 Skrevet 10. februar 2010 okei.. Glemte jeg datoen ja.. hehe.. 05.09.92 er den vettu
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå