Gå til innhold

var hos gynekologen i dag... :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos gynekologen i dag, og fikk ikke det svaret jeg håpte på! Har tatt EL-tester over en tid som ikke har gitt utslag. Nå ser det ut til at jeg ikke har eggløsning! Fant mange egg på begge sider, men ingen tegn til EL. Jeg er 32 og barnløs, så gynekologen mente jeg skulle ta noen blodprøver i mai/juni. Ba meg ikke stresse fordi det kunne påvirke en evt EL, men jeg klarer jo ikke å tenke på annet!!!

Er det noen som vet om et kjerringråd for å få fortgang på/få i gang EL, eller er det bare hormorer som virker?

Takknemmelig for svar, jeg sitter her som en sammenknytt klump og grubler! og griner :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei.. så utrolig trist å høre!!

Har du tenkt på akupunktur??

Jeg har hatt kjempe god hjelp av akupunktur.. og jeg har hørt om mange som har fått orden på syklusen og sving på el ved hjelp av noen nåler! :)

Hvor bor du? Hvis du bor i Oslo kan jeg anbefale markveien naturmedisinske senter!!

Du kan jo også prøve å ta bidronninggele! Det skal visstnok styrke eggene og fruktbarheten!

Lykke til! Og en trøstende klem

Skrevet

Tusen takk for trøsteklemmen og trøstende ord! Jeg bor i Tr.heim, men kan sjekke litt på nettet om jeg finner noen akkupunktører der :)

Skrevet

jeg ville gjort det! eventuelt legg inn et innlegg her eller på et av de andre forumene om noen vet om noen..

Viktig at du velger en som er NAFO-godkjent, og det er sikkert en fordel å velge en som har jobbet en del med infertilitet, svangerskap og den type problemstillinger!!

Lykke til igjen! :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...