Puppen og lillemor Skrevet 3. februar 2010 #1 Skrevet 3. februar 2010 Etter ma i oktober er jeg endelig gravid igjen.. nå med termin i oktober! Og jeg har virkelig gjort alt jeg kunne komme på for å gjøre det mulig. Her er listen: - akupunktur en gang i uka - bidronninggele før el - grapefruktjuice (2 glass hver dag frem til el) - salvie te (2-3 kopper hver dag frem til el) - wild yam (dobbel dose) etter el - begynt å trene + spise sunnere (ikke noe snop) = gått ned 4 kg - kuttet ut kaffe (drikker mye grønn te) - tar multivitamintilskudd + tran hver dag - sex hver dag i dagene før el, til og med 2 dager etter el I tillegg har jeg vært veldig lite her inne - noe jeg tror er en viktig grunn til at jeg har tenkt mindre på graviditet mellom el og ikm (= mindre stressa)!! Wow.. det var en lang liste.. hehe, må le litt av meg selv! Umulig å vite hva det var som funka, eller om det hadde funka uten noen av disse hjelpemidlene.. det viktigste er at spira sitter - og at den blir sittende! Tar ingenting for gitt, og kommer nok til å henge mer her inne enn på 1.tri! Lykke til alle samme!! Og jeg må si jeg har mest tro å stresse mindre, trene, spise sunt og akupunktur! :)
nr.4 på vei ;-) Skrevet 3. februar 2010 #2 Skrevet 3. februar 2010 Grattis!!! Jeg fikk blått kryss på clearblue i dag og er såååå happy selv. Ganske rart, for denne måneden var jeg helt sikker på at vi ikke traff el pga mannen min reiste bort omtrent på denne tiden og jeg har vært så opptatt på jobben. Tenkte faktisk ikke på at jeg kunne være gravid omtrent og var ikke inne på disse sidene i det hele tatt. Kanskje det har hjulpet? Tidligere måneder har jeg vært helt hektet. Vi sees i 1.tri :-)
AnnaA+T Skrevet 3. februar 2010 #3 Skrevet 3. februar 2010 Gratulerer så mye HopefullySoon :) Det var gøy å lese!! Og takk for alle tipsa :) Her blir det en ny pp, og bedre lykke neste gang...hehe Masse lykke til videre og nyt svangerskapet Masse gratulasjoner til deg også nr.4 på vei ;-) :) Klem
nicki82 Skrevet 4. februar 2010 #4 Skrevet 4. februar 2010 Gratuleeeerer så maaasse!!! Titter inn hit fra 2.tri, og gleder meg virkelig på dine vegne Koselig tid i vente klemmm
Carina har to små gull Skrevet 4. februar 2010 #5 Skrevet 4. februar 2010 Gratulerer så masse Denne gangen skal det nok gå bra Bruker goså noen av tipsa dine denne pp, håper de har like stor effekt på meg Masse lykke til
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 4. februar 2010 #6 Skrevet 4. februar 2010 Grattis!!!!!!!!!!!! Det var kjempekoselig å lese, krysser fingrene for at alt går bra og kos deg og nyt svangerskapet - både med og uten symptomer, hehe Stooooor klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå