Gå til innhold

ul i bergen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet hvor man kan ta ul i bergen? og gjerne pris :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan ta på sotra helsestasjon, vet ikke hvor mye det koster. men hvis du får henvisning fra legen er det bare egenandel på 40 kr eller noe :)

Skrevet

kan ta på sotra helsestasjon, vet ikke hvor mye det koster. men hvis du får henvisning fra legen er det bare egenandel på 40 kr eller noe :)

Skrevet

Jeg har vært hos sentrumslegene, tror gynekologen hette Mortensen eller noe. Åsså har jeg vært hos en midt på torgallmenningen som het Petter Lossius. Var veldig fornøyd med begge to, men tror kanskje Lossius er litt billigere. Hadde henvising da jeg var hos ham, så da betalte jeg jo bare 40 kr.. Mens på sentrumslegene betalte jeg vel ca 900 (med studentrabatt)

Skrevet

Jeg har akkurat bestilt hos Alfa helse på Bryggen. De skulle ha 600kr. De har vært veldig hyggelige på Mail hvertfall.

Skrevet

Jeg lurer også på og få time der. Hvor langt på vei er du?? Jeg er bare 5+3,så kanskje litt tidlig enda.

Skrevet

Lurer også på å bestille time der. Hvor langt på vei må man være?? Nå er jeg 5+3, men sånn i uke 8-9 går vel greit??

Skrevet

Jeg er 9+1 idag, og har bestilt time slik at jeg tar UL akkurat på den magiske 12-ukersgrensen. Dette er slik at jeg har sett at alt er OK før jeg/vi offentliggjør de gode nyhetene.

Tror det skal gå helt fint med uke 8-9 også, altså. :) Det er jo mange som tar en UL rundt da, for da kan man jo se hjertet som slår.

Jeg skal si ifra her inne når jeg har vært på UL, det er den 23. feb, på kvelden. Så kan jeg si om jeg anbefaler det eller ikke. De har visst nesten "time på dagen" garanti, så det er kanskje ikke nødvendig å være like tidlig ute med bestillingen som meg... (Kontrollfreak sa du! Må vite at jeg kan si det den 24. feb...)

Skrevet

Kan anbefale Bjerknes på Nesttun. Vet ikke pris, da han fakturerer direkte til klinikken min. Med bra utstyr har han iallefall og er hyggelig og morsom :)

Man får rask time.

Skrevet

Var på Majorstuaklinikken da jeg runda uke 12. Skikkelig, skikkelig flink lege, og bilde på storskjerm foran benken. Fikk all info jeg ville ha, og han sjekket alt som kunne sjekkes. Litt stiv pris da, 1200 kroner, men da får du både utvendig og innvendig UL pluss bilder!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...