Gå til innhold

Hvor mye ville du betalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en pent brukt Emmaljunga Duo Edge 2007 modell?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde konsekvent ikke betalt mer enn et par tusen for en brukt vogn, max 2500 kr.

Men det er nå meg da:)

Skrevet

ha ha ikke hør på anonym over her.... Får lett mer enn 2500 for en brukt 07 mod av god kvalitet.

Skrevet

Hva man skal betale for vognen kommer an på fargen, slitasje, falming og ikke minst standarden og hva som følger med.

07 model har vel ikke intergrert myggnett, det kom vel til 08 modellene....

LItt vanskelig å si hva du skal gjøre eller ikke når vi ikke vet om det er kjøp eller salg og noe mer om vogna, men nyprisen på edge er jo ganske høy, så vil tro at 2500 ikke er en veldig ille pris :S

Skrevet

Jeg betalte 4000 kroner for en veldig pent brukt 07-modell Edge, med integrert myggnett (kan hun jeg kjøpte av ha sagt feil modell da? Er den kanskje 08-modell?). Min er svart, men hvite "knyttinger". Ikke slitt eller falmet i det hele tatt.

Skrevet

Hvis du ser på finn.no ser du at emmaljunga ligger ganske høyt i prisklassen, så 2500 syns jeg var lite.. Kommer an på hvilken tilstand vogna er i og om det er noe slitasje el feil på den..

Skrevet

Vognen er faktisk 3 år gammel så ville ikke gitt mer enn 2500-3000kr.

Skrevet

Jeg betalte 3000 for en slik, MED integrert myggnett. Kjempefornøyd med både pris og vogn.

Skrevet

det er intregert mygnetting i 07 modellen.. tror ikke 2500-3000 er så gale å ta.. jeg solgte min 07 modell i 08 for 5000 kr, da var det kun bagen som var brukt å den var brukt i ca 6mnd.

Skrevet

det er intregert mygnetting i 07 modellen.. tror ikke 2500-3000 er så gale å ta.. jeg solgte min 07 modell i 08 for 5000 kr, da var det kun bagen som var brukt å den var brukt i ca 6mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...