Gå til innhold

Tøysekoppen :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

heei søte damer;) så koselig å bli ropt på:)

det går bare fint her...i dag har det stikket masse i venstre egg stokk!!hvis det er der da:S men i høyre er det stille...

det stikker like mye i puppene.....?ikke ømme men det stikker masse....egg der og?hehehe:)

er veldig spent på ul ¨på fredag kan man si...om det er det eg kjenner eller om det er få egg denne gang også....me det skal sies at disse stikke greiene har jeg aldri kjent før....

min største skrekk er at de løsner av seg selv og eg ikke får nok spray....:( svir ikke i det hele tatt i nesen...det gorde eg sist..føler det kommer så lite ut at eg duser litt ekstra i blandt....det er sikkert ikke klokt men?

så du hadde så fin hcg eureca med baby i magen:)))

føler du deg i bra form heldiggris?:)

hei ivf m/prins;)ja nå er jeg spent altså....hvordan føles tingene?:))) når har du test dag du?kannke huske om du sa det.....?:)

klemmer

Så kjekt å høre tøysekoppen.

Blir spennende på fredag, håper du får et ultralyd bilde med mange egg!! Er jo et bra tegn at det stikker, du har sikkert flest egg i ventre eggstokk da kanskje?

Lykke til på fredag, må si jeg har god følelse for deg :)

hei;) ja er nok sikkert det...har fått flest ut der begge gangene før...sist var det to av fem på den høyre og første gang husker jeg ikke helt..me tro det var ett av fire på høyre så er nok venstre som er "flinkest";)

å håper godfølelsen din stemmer!!! hold på den!!!xxxxxx:)

Annonse

Jeg brukte bidronning gele. Nå har jo ikke jeg erfaring med IVF fra før, men den har ikke gjort skade hvertfall. Er jo gravid og fikk to egg på frys, men hvordan det hadde gått uten vet vi jo ikke...

Hvor tykk livmorhinnen min var vet jeg ikke. Det sa ikke dem noe om. Blodgjennomstømmingen var veldig bra sa dem. Antar bare at tykkelsen var innenfor normalen. Når jeg ringte inn resultatet, ble dem så glad. Sykepleieren sa at det var et veldig bra forsøk og at jeg var gravid var hun ikke forundret over :)

Håper du får oppleve denne gleden denne gangen :)

Hei sann, lurer på hvordan det har gått på ul i dag?? Blir vel uttak på deg på mandag da??

Du blir nok gravid denne gangen. På oversiktlisten ny januar, står du oppført under gravid, hehe. Må være et bra tegn :)

hehehe..jeg gjør det ja...det skjdde sist også faktisk.....???leger ikke så mye i det,,,

som du sikkert har fått med deg på uke 5-6 tråden så ble det dårlig med egg og tynn slimhinne...ihvertfall forsleøpig...skal ha ny ul i morgen en eller annen plass---fikk ikke bestilt ny ul før alt var stengt på fredag så får jo bare håpe jeg blir kverket inn en plass....

så blir tidligst uttak på meg på onsdag...håper jeg får sprøyte tom i morgen egentlig og gi eggene en ekstra dag og godgjøe s3eg på...håper ihverfal slimhinne kommer seg opp i 8mm....mindrd enn det er nok ikke noe bra....:( så nå er jeg bare spent på om dette forsøket blir det beste eller værste av 3 tilsammen.....hvordan har du det da?:)

sånn da har jeg fikset på oversiktslisten...kan se ut som "lille du" har kopiert nicket mitt også når hun har skrevet seg på og dermed var jeg plutslig gravid....vips liksom...kjempelett å bli gravid joooh...hehehehe:))

Jeg har ingenl anelse om hvordan min slimhinne var... Synd med eggene, jeg har jo hatt virkelig god følelse på deg. Men de kan jo ennå blomstre :) Krysser fingrene for det!

Med meg går det bra, er veldig gravid med symptom som aldri før. For meg er de første ukene kritisk, så når kommende uke er over, senker skuldrene seg...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...