Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal vi ha det?

Koster 7500,-

Huset er fra -95, men Boiligpartner....

Nytt - to eigere - pussett opp - men ikke vært takstmann der....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde hatt det uansett hvor nytt huset hadde vært....

Skrevet

Vi valgte også det, du vet aldri.....

Skrevet

Vi hadde valgt det hvis vi kunne, men ikke alle eiendomsmeglere som tilbyr dette.

Gjest sug lut
Skrevet

Det er ei pølse i slaktetida når du kjøper huset, men det kan være den pølsa du blir gladest for i hele ditt liv.

Skrevet

Hadde jeg kunne velge en gang til, hadde jeg ALDRI brukt penger på det. Tenk så mye annet du kan bruke 7500,- på.... om så, kast de ut vinduet.

For du får ikke gjennomslag hos Eierskifteforsikrings-selskapet. Det må være det selskapet som tjener mest penger i Norge! Tror ikke de utbetaler en krone!

På det forrige huset tok jeg kampen selv, kjempet, kjempet og kjempet... men nei, de kunne ikke dekke det... for tidligere ikke kjente til dette (som forøvrig er bullsh.., men det er jo en annen sak).

Når vi kjøpte dette huset, fant jeg ut at jeg ikke orket kampen selv, DERSOM det skulle være noe her også. Og jaggu, det var det!

Flere skjulte skader på badet. Og vi tenkte jippi, da fikk vi valutta for pengene for boligkjøperforsikringen. Men de gadd ikke engang ta kampen!!!

Tro meg, etter henvendelsen får du et spørreskjema om hvordan du opplevde behandlingen. Det ble slakt!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...