Gå til innhold

Hvilken slankekur virket for deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye gikk du ned?

Hvor lang tid brukte du?

Klarte du å holde vekten nede etterpå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spiste rett og slett grønnsaker og frukt i 1 mnd. Mye godt. Salater.. da med skinke eller reker oppi. Stekte sopp med salt på. Kokte grønnsaker. Noen ganger putta jeg salat oppi pitabrød. Men holdt meg helst til bare frukt og grønt. 1 skal med 5-6 forskjellige frukter oppi blir man mett av. Grønnsakssuppe eller andre supper gikk det endel av. Tok av meg 6 kg på 4 uker. Veide 10 kg for mye i utgangspunktet. Alle 10 kiloene ble borte og brukte str 36/38 igjen:) Lykke til.

Skrevet

Ingen "kur" men en livsstil.

Noen grunnleggende "prinsipper": Aldri strøsukker, aldri dressing, aldri brus/saft/drikke med sukker.

Jeg spiser variert og med MYE grønnsaker til alle måltider. Salat til lunsj, knekkebrød med magert pålegg og masse grønnsaker, middag uten pasta/potet/ris, men istedet MYE grønnsaker, kveldsmat med fisk/egg.

Minst 30 min aktivitet hver dag. Ta trappene, jogge/sykle til jobb o.l.

man kan tenke at det er kjedelig/vanslkelig å holde, men etter en uke med sunn livsstil savner man ikke sjokolade og sukker, og man får heller ikke ukontrollert behov for å stappe innpå med noe.

Drikker heller ikke store mengder alkohol, for det blir man feit av. Og fysen dagen derpå..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...