Gå til innhold

Er dere redd?

xwoman

Anbefalte innlegg

I dag er jeg 12 uker på vei og puster litt lettere ut. Jeg er ikke like kvalm og trøtt lengre så det er deilig. Jeg begynte IVF-forsøket i november, så jeg føler jeg har vært gravid lenge.

Uansett, det som plager meg er at jeg er redd hele tiden og bekymrer meg. Jeg er livredd for at tvillingene skal dø og at jeg ikke skal merke noe. Jeg er redd for å tillate meg å være glad og lykkelig over det som har skjedd for så å komme til legen og at han ikke finner noe liv.

Alle sier at jeg må slutte å bekymre meg, men det er lettere sagt enn gjort.

Noen som har eller har hatt de samme tankene?

Tenker også på om det skulle skje noe fatalt der inni magen, vil jeg begynne å blø?

Fortsetter under...

Hei

jeg har det på samme måte som deg men jeg ringte til jormoder å snaket med henne og fikk snaket om mine følser det hjalp meg vedlig har det mye bedere nå, jeg tror det er litt normalt å tenke sånn vi som har vert i bhandling for det er jo utrolig tøfft.

men som legen sier er det noe galt i magen så merker man det.

men jeg har roet meg mere ned nå som jeg merker liv ver dag.

men det er vedlig viktig at du får snaket om det for er ikke bra og stresse for mye heller.

Hei,

Jeg skjønner veldig godt hvordan du har det, jeg har og vært gjennom IVF, venter nå eneggede tvillinger. Klarer ikke å nyte og glede meg, er så redd. Men det hjalp litt når jeg kom over i 2.trimester, er nå 14+5.

Forhåpentligvis blir det bedre når vi begynner å kjenne liv. Men jeg tror jeg skal ta kontakt med Jordmor slik som Johine anbefalte.

Lykke til videre

Hei,

Jeg skjønner veldig godt hvordan du har det, jeg har og vært gjennom IVF, venter nå eneggede tvillinger. Klarer ikke å nyte og glede meg, er så redd. Men det hjalp litt når jeg kom over i 2.trimester, er nå 14+5.

Forhåpentligvis blir det bedre når vi begynner å kjenne liv. Men jeg tror jeg skal ta kontakt med Jordmor slik som Johine anbefalte.

Lykke til videre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...