Anonym bruker Skrevet 3. februar 2010 #1 Skrevet 3. februar 2010 Var på 4-årskontroll i dag, og der var det 6 babyer fra ca 0-6 mnd.. herregud så babysyk jeg ble av å se de skjønne smårollingene! Virker som en hel evighet siden jeg hadde baby selv (yngste blir 2 år nå i mars). Sukk:) Dere må nyte tida dere som har små babyer hjemme, tida går så vannvittig fort!
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2010 #2 Skrevet 3. februar 2010 Nå gleder jeg meg enda mer til å få lille ut av magen <3
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2010 #3 Skrevet 3. februar 2010 Jeg er helt babygal, får nesten tårer i øynene bare jeg ser en fremmed baby:) Tror vi må få oss en tredjemann om ikke altfor lenge..
Gjest Tale30 Skrevet 3. februar 2010 #4 Skrevet 3. februar 2010 Ingen tvil om at babyer er nydelige Jeg må likeve si at jeg syns det blir bedre og bedre jo eldre jenta blir. Hun er nå litt over 1 år, og vi kommuniserer mer og mer hver dag. Det er så fantastisk å se barnet utvikle seg!
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2010 #5 Skrevet 3. februar 2010 Min baby er 6 månder og jeg sluker til meg alt som skjer i hverdagen:) . Det er så deilig å ha baby:) Men, utviklingen skjer bare så aaaalllllttt for fort, hjelpe meg. MEN DET ER SÅ GØY OG DEILIG:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå