Gå til innhold

Noen som ikke får til pumpinga?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du mener at det kommer lite melk under pumping så signerer jeg her :) Skulle pumpe hver andre time i noen uker etter fødselen for å øke melkeproduksjonen, men det kom aldri mer enn maks 40 ml tilsammen! Prøver jeg å pumpe nå, 5 uker etterpå, kommer det heller ikke særlig mye mer. Heldigvis fikk jeg bekreftet at jenta mi legger på seg bra og at jeg tydeligvis har nok melk da vi var på 6-ukerskontrollen :)

Skrevet

Har du manuell eller elektrisk pumpe? Jeg hadde manuell pumpe i starten og fikk bare pumpet ut bittelitt + at det tok sinnsykt lang tid. Gikk derfor lei og kjøpte heller ei elektrisk pumpe, og det gjorde susen! Pumper ut MYE mer på mye mindre tid. Anbefaler virkelig elektrisk!

Skrevet

Har du manuell eller elektrisk pumpe? Jeg hadde manuell pumpe i starten og fikk bare pumpet ut bittelitt + at det tok sinnsykt lang tid. Gikk derfor lei og kjøpte heller ei elektrisk pumpe, og det gjorde susen! Pumper ut MYE mer på mye mindre tid. Anbefaler virkelig elektrisk!

Skrevet

Skrevet

Jeg har elektrisk pumpe.. Er så lei av den pumpa, så er glad jeg slipper og bruke den så mye ;)

Skrevet

Skrevet

Internetten klikka, stakk innom en tur nå for å prøve igjen.. Men ser at jeg trenger ikke det.. Ehehehe! :S Sorry peepz!

Skrevet

Jeg bare ga opp. Har elektrisk, dobbelt også, men pumpa og pumpa, og det tok år og dag å få ut et måltid. Dessuten ble brystvortene såre. Jeg gir han heller en flaske mme om kvelden hvis han blir masete og virker sulten. Ellers har jeg veid hele veien, og han får nok, så om jeg ikke er noen melkeku akkurat, får han nok likevel (selv om det ikke virker sånn på pumpinga).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...