Gå til innhold

Søkt barnehageplass

lissiliz❤tassen❤lillesøster

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

her har vi søkt i slutten av september - og vi er langt bak på ventelista på mange av barnehagene.. Han er jo garantert plass fra august, men vi har jo søkt fra mai. Og siden det er ventelistedatoen de går ut i fra når de tildeler plass, så havner vi et stykke bak.

Vi har nylig søkt i kommunal barnehage, plass fra uti august. Går ut fra at lillebror får plass i barnehagen der storesøster går, ellers blir det månelyst!

Til dere som ønsker dere mer tid hjemme; Jeg forstår dere godt! Jeg gråt da storesøster hadde sin første dag i barnehagen for snart fire år siden. Og jeg gråt da hun brydde seg filla om mamma og pappa som var med for å se gullet sitt med de andre barna. Hun var helt oppslukt. Vi trengte strengt tatt ingen tilvenning - hun gled rett inn!

Ikke ta sorgene på forskudd. Ungene har SÅ godt av å være sammen med de andre barna og de har noen å strekke seg etter. Det er sunt for dem. Men likevel vet jeg at jeg kommer til å gråte den dagen jeg leverer lillebror! Huff!

Annonse

Takk for "trøst" Rima!! =)

Vet jo at når høsten nærmer seg trenger snuppa mer enn det jeg kan gi henne her hjemme.. og et trygt miljø i bhg har de langt fra vondt av.

Jobber jo i bhg selv så vet alt så godt innerst inne, men kjenner det er noe annet nå som jeg er mamma selv..

MEN at jeg kommer til å felle noen tårer seg jeg ikke vekk fra nei! ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...