neste*gang Skrevet 3. februar 2010 #1 Skrevet 3. februar 2010 i går fikk jeg telefon om at hvis junior ville så hadde de ledig time for etterkontroll... av operasjon. MEN de hadde begynt med kveldsåpent og timen var kl 18. (det pleier å være laaaang ventetid på den kirurgiske avd.) ja sa jeg.. men jeg kan ikke forsikre dere om at dere møter en strålende 4åring da etter lang dag i barnehage som pleier å være godt sliten om kvelden. Hø nå angrer jeg på at jeg tok timen det kommer til å bli et styr.. er det noe sykehusene er begynt med nå? eller har dere prøvd dette?
Helann og lillebror Skrevet 3. februar 2010 #2 Skrevet 3. februar 2010 Har ikke prøvd det, men tror du ikke det går greit da? Du får ha med litt bestikkelser og gjøre det beste ut av det:-) Vet at en del avdelinger iallfall i perioder har kveldspoliklinikk for å ta unna ventelister når det hoper seg opp for mye og man blir liggende langt på etterskudd med kontrollene.
neste*gang Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. februar 2010 nåja en ting er at det er sent på kvelden men legen skal også klipe "under snoppen" til junior og han blir selvsagt rasende bare han ser legen og må ta av seg buksa.. men damen i mottak liker han veeeldig godt.. hjelper ikke med bestikkelser eller å love store gaver... det har jeg prøvt.. før på dagtid.. vi har vært der før
Ranveig R Skrevet 3. februar 2010 #4 Skrevet 3. februar 2010 Vel, du kunne jo valgt å takke nei til timen og heller stille deg i kø for ein time på dagtid? Ser ikkje på slik kveldsopning som anna enn positivt egentlig, det må jo og vere enklare for dei mange som er i jobb på dagtid osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå