Gå til innhold

Hva er finest? (ja, jeg kjeder meg) :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er finest å ha på veggene, panel eller tapet? :) Hva har dere? Vi har kjøpt hus og der er det miljøstrie på veggene som må skiftes ut... så hva syns dere vi skal gå for? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer jo litt an på rommet, men jeg ville nok gått for panel hvertfall på rom som stue, gang og kjøkkenet. Det ser ofte litt mer ekslusivt ut, og huset får mer kvalitet. Min mening det da.. Syns det kan være fint med tapet også, men syns det er litt mer leilighetpreg over en stue med tapet, hvis du skjønner. Men er jo lekkert med f eks ensfarga lys tapet på soverommet, også èn vegg med stormønstra tapet bak senga da?

Hilsen ei som drømmer om enebolig, fra sofaen i en knøttliten studentleilighet....;)

Skrevet

Det komme jo helt an på mye..! Jeg liker blandingen, litt panel, og litt tapet.

Skrevet

kommer an på hva slags møbler dere har da?

Tapet er jo enklest om dere vil endre i ettertid, mens panel kan jo stå for bestandig.. hehe

Skrevet

Det absolutt styggeste og MINST eksklusive jeg vet om er panel! Får hyttefølelse av det. Ville satset på hvite vegger med en fondvegg med tapet.

Skrevet

Å huff da, det var da voldsomt. He he.. Det absolutt styggeste du vet om faktisk.. HI, du får droppe å invitere annie 14.10 til innflyttningsfesten hvis du går får panel:-O

Og forresten, det går an med blank lys maling påpanel også. Må ikke være innrøyka, tørre gulbrune furuplanker, eller hva for noe grusomme hyttetraumer du har vært borti:)

Skrevet

Blir selvfølgelig panel som blir malt i lys farge i tilfelle:) det er bare snakk om stue i første omgang hvertfall. Takk for svar:)

Skrevet

Å huff da, det var da voldsomt. He he.. Det absolutt styggeste du vet om faktisk.. HI, du får droppe å invitere annie 14.10 til innflyttningsfesten hvis du går får panel:-O

Og forresten, det går an med blank lys maling påpanel også. Må ikke være innrøyka, tørre gulbrune furuplanker, eller hva for noe grusomme hyttetraumer du har vært borti:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...