Anonym bruker Skrevet 3. februar 2010 #1 Skrevet 3. februar 2010 Først fikk jeg halsbetennelse og er møkk forkjøla, så fikk jeg mensen i går og STERKE menssmerter som vanlig, så fikk jeg feber, så ble jeg fader meg kvalm på toppen! Har spydd som en gris og brekt meg i hele natt og det kom alle veier tenkes kan, jeg bæsjet på meg fire ganger og den siste gangen tok jeg av meg buksa og måtte spy mer, i bøtta på gulvet, da bæsjet jeg like godt ned hele gulvet og veggen (!) og! Til slutt lå jeg og grein i spy og bæsj, halvnaken.. Tipper samboeren ble kåt, ja. Og nå må jeg spy igjen:-( Blæh!
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2010 #2 Skrevet 3. februar 2010 Uff, stakkars deg. Alt på en gang. God bedring Trøste-klem
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2010 #3 Skrevet 3. februar 2010 uff, hørtes ikke morro ut... god bedring!
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2010 #4 Skrevet 3. februar 2010 Hehe.. uff! Må bare le litt... det er jo litt komisk og veldig tragisk! Synes veldig synd på deg!! God bedring!
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2010 #5 Skrevet 3. februar 2010 ha ha ha ha!!! ÅÅ,nå måtte jeg le høyt! Men seriøst: STAKKARS DEG!!!!! Håper du er mye bedre i dag og at du blir snart frisk! (men takk for at du delte.. dagens latter)
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2010 #6 Skrevet 3. februar 2010 Bare hyggelig!! Det må jo ha sett like jævlig ut som jeg følte meg:-P Takk for bedringsønsker:-) *syns litt synd på meg selv enda, men går litt bedre*
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2010 #7 Skrevet 3. februar 2010 Uff da, syns skikkelig synd på deg! Men det er tragisk for deg, men kjempemoro for oss andre å lese dette ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå