Gå til innhold

stritter imot puppen - 2,5 måneder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Gutten vår har begynt med noe nytt idet siste: Å stritte imot puppen av og til når jeg legger han til. Han snur hodet bort og kan begynne å gråte. Æsj, det er så frustrerende! Han spiser litt, men tømmer ikke brystet, så river han seg løs og vil heller ligge å se på mora si. Da smiler han og er blid, men jeg tenker at han umulig kan ha fått nok..? Han er en gutt på netsn 7 kilo og har jo behov for en del. Jeg har heller ikke endret matvaner drastisk i det siste...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dattern min på samme alder har vært sånn siden hun var 1 måneder, nå er hun 2 og en halv og er fortsatt snur hode og tar lang tid til hun tar puppen, hun er også ikke tommer brystet og suger bare 7-8 min og slipper, jeg er av og til frustrert, men,...

Skrevet

Legger hun greit på seg da, lale?

Skrevet

hun legger på seg ca 150 gr i uken ,nå er hun 5200 gr, hun var 3400 gr ved fødselen, hun er 2 1/2 mnd nå , ganske slank. jeg tror ikke at hun alltid kommer til den feite delen når hun suger brystet , derfor legger hun ikke på seg så mye , men desverre jeg ikke har noen løsning.-\

Skrevet

Noen andre som har opplevd det samme?

Skrevet

Jeg tenker at hvis han smiler og er blid, så er han vel fornøyd:) Jeg har en lignende gutt som begynner å skrike ved puppen. Da er det som oftest en rap, men tror også det er fordi det slutter å sprute inn i munnen, gidder ikke suge ut den siste fete sluttmelken. Han er ca 7 kg nå, 10 uker. Men det er frustrerende, opplever dessverre ikke kosen med ammingen..

Skrevet

Tror han har en grad av brystvegring. Jeg har "slått meg til ro" med det, og tenker at det går nok over... Men jeg tilbyr ikke flaske istedenfor. (Da er jeg litt redd for at vi kan falle inn i en vond sirkel.) Han spiser godt om natta, og så skal jeg slutte med å nærmest "tvinge" puppen inn i ham, som jeg har gjort, i ren frustrasjon, enkelte ganger. Det gjør bare vondt verre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...