Anonym bruker Skrevet 3. februar 2010 #1 Skrevet 3. februar 2010 Telte nettopp gensrene og buksene til minsta på 3 år. Hadde 34 gensre/jakker tykke og tynnere. Og ca 20 bukser/velur/tights. Synes dere det er mye?
Gjest Sekretøsa Skrevet 3. februar 2010 #2 Skrevet 3. februar 2010 Ja, det er mye... men jentungen min har akkurat like mye og litt til! Håpløst å få plass til alt nå som vi har flytta!! (har ikke lenger garderobeskap, bare kommode)
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2010 #3 Skrevet 3. februar 2010 Har ikke mye i det hele tatt lengre. En periode da hun var baby, fra 3mnd til 1 år, hadde hun så mye at vi ikke rakk bruke mange av klærne før hun hadde vokst fra dem. Hadde også mange fine, dyre klær hun bare brukte et par ganger. Ble helt kvalm av dette, og har vært ganske flink til å la være å shoppe for mye siden. Av og til har hun rett og slett for lite, men det er bedre å kjøpe etter behov, enn å ikke ha plass til alt.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2010 #4 Skrevet 3. februar 2010 Det er i hvertfal omtrent 3 ganger så mye som min 3 åring har. Jeg syntes hun hadde mye da jeg talte 4 jakker!
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2010 #5 Skrevet 3. februar 2010 Nei, ikke mye, men allikevel mer enn det hun egentlig trenger
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2010 #6 Skrevet 3. februar 2010 Tør ikke og telle, men skuffene til mini flyter over av all slags klær. Spesielt buskeskuffen. HAr arvet mye fint og fått mye. Junior har ikke så mye men mer enn nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå