entyrogenløvinne Skrevet 3. februar 2010 #1 Skrevet 3. februar 2010 Vi vuderer å dra til Tyrkia i juni, men hvor varmt er det da? Er det bedre å dra i mai? er det store forskjeller på mai til juni?
Full house Skrevet 3. februar 2010 #2 Skrevet 3. februar 2010 Det skal jeg ikke svare deg på, men jeg var der i juli engang, og det var sånn helt vanlig sydenvarmt. Regner med det ikke er rare forskjellen fra juni til juli.
sologsommer Skrevet 3. februar 2010 #3 Skrevet 3. februar 2010 Juli og august er meget varme. Temp. ligger vel på 33- 37c? det der gjør at det virker alt for varmt (for mange) er den høye fuktigheten. Svetten driver av deg de første 4- 5 dagene. Juni synes jeg er deilig, det er varmt, men deiligt, det fine ved juni istedet for mai er at vanntemp. stiger. Vanntemp. er ca 24-27 i maj i juli pleier vi og ha 29-31c Deiligt!!! Vet ikke hvor dere skal? vi er i Alanya
Lille my ;) Skrevet 3. februar 2010 #4 Skrevet 3. februar 2010 Jeg var et år i Tyrkia i slutten av juni og det var rundt 40 grader på dagtid og over 30 grader på natta. Jeg må ærlig innrømme at det var i varmeste laget for meg!! Jeg ville heller ha reist i mai
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå