Gå til innhold

Er du den rette for Tor med hammer'n?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis det bare er EN link dere skal kopiere og lime i dag, så er det denne! La dere friste, damer!! ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte linken for pokker:

Gjest sug lut
Skrevet

Ja, den var jaggu fristende.... Link, kanskje?

Gjest sug lut
Skrevet

Og der kom linken men jeg får'n ikke opp.

Skrevet

Jajajajaja... ble så vill i nikkersen her, at det rota seg til . Så hjelper det ikke så mye at ting tar uhorvelig lang tid her inne for tida. ;-)

(PS! Jeg pleier alltid å riste oppgitt på huet av de som glemmer å slenge med linken. Syns det er passe tilbakestående, ja. :)

Skrevet

Søk på "Er du den rette for Tor med hammeren" på youtube.

Gjest sug lut
Skrevet

O O

^^^^^^

Hvis ikke figuren over blir som planlagt så har den altså stivt stirrende øyne og vaklende munn. Dette var kontaktannonsen sin! Verste er at jeg har en syk følelse av at jeg kjenner denne fyren, men vet ikke hvor fra.

Skrevet

Ååå? Den derre syke følelsen fikk jeg også faktisk... Brrr! (tenk hvis det var faren din liksom... uæææ)

Figuren ble veldig vakker! :-)

Skrevet

Still deg på gulvet med armene ned og rompa i været, og lat som om du har et dusjhåndtak i hver hånd. Begynner det å demre for deg?

Skrevet

Egentlig ikke... ;-) Dessuten føler jeg at han er litt for gammel og har litt for trang genser. Men vi har da alle gått på skolen med en sånn fyr, eller? :D

Gjest sug lut
Skrevet

UAAAAAÆÆÆH, hadde jeg gjort det og SÅ funnet ut hvor jeg hadde ham fra hadde jeg antakelig gått ut i snøen og blitt der. Nei, faktisk ikke, Toxic, og jeg fatter ikke hvordan de der håndtaka skal funke uansett, for dama må jo knuse hue mot veggen. Men det er egentlig når det er nærbilder og han prater at han virker mest kjent. Og det er ikke mye mindre skremmende.

Skrevet

Jeg tror det bare er slik at alle kjenner/vet om en Tor med Hammer'n, for jeg har også en følelse av å ha sett han før. HJEEEEEEELP!

Men han har ikke tjangs på meg... Thi hi;)

Skrevet

Nå har jeg stått og holdt meg fast i skohylla en stund, og han minner jo om disse Solberg-brødrene, eller?

Skrevet

Straffehåndtak?!

Holde fast mens han dæljer løs med hammern?

Oh my God, the pictures in my head.... :-O

Skrevet

At dama knuser hodet er nok ingen bekymring for Tor med hammer'n, så lenge hun står noenlunde stødig er han sikkert fornøyd. For øvrig, damer som lar seg sjarmere av annonsen har nok ingenting å tape på å få gjentatte, harde slag mot hodet.

Skrevet

:-O

*tenker på noe å si*

...

*stum*

..

.

..

Skrevet

iiiiiiiiiiiiik! ekkelt! fælt!

jeg tror han har vært med på et realetyprogram eller noe. jeg får en sånn følelse når jeg ser han.

vi snakker ofte om "det beste fra arbeiderklassen" jeg tror dette er eksempelet på "det værste fra arbeiderklassen"

*kvalm*

Gjest sug lut
Skrevet

Jeg tror du har absolutt rett, min mann, kun nedre frp-skikt kunne frambringe en sånn video.

Skrevet

De derre håndtakene, er det sånne man finner på Ikea, og som man ikke er klar over at man trenger, før man snubler over dem?

Skrevet

nå vet jeg hva du drømmer om...

Skrevet

Ja, slik faar en damer....

Tenkte ogsaa realityprogram, eller kanskje han bare minner meg Ole Klemetsen ;)

Skrevet

Ojojoj. Han skal ha for ærlighet. Kjenner eg blei litt uvel her.

Skrevet

Ja, og det er jammen det eneste han skal ha for også! Faktisk verre hvis man oppdager at fyren er sånn langt ut i forholdet! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...