lita78ღ Skrevet 3. februar 2010 #1 Skrevet 3. februar 2010 Trodde først det kunne være oppkastsjauet som går, men da er de vel i dårlig form? I går kom alt opp igjen rett etter måltidet. I dag har han også brekt seg, og noe kommer opp, men ikke i sånne mengder som i går. Full fart etterpå, blid og fornøyd som han pleier...Han er 8,5 mnd. Må vel også nevne at han har hatt noe løs mage siste 10 dagene. Er dette vanlig sjau?? Er helt grønn på sykdommer, har vel knapt vært syk selv siden jeg var barn...
Studine mevik Skrevet 3. februar 2010 #2 Skrevet 3. februar 2010 Er det oppkast til alle måltider eller bare noen? hvis det bare er noen, er det de samme måltidene? Vi har hatt brekninger og oppkast til middagsmaten i perioder. Poden er ellers frisk og rask og like blid etter han har kasta opp som han ellers Jeg aner ikke hva som forårsaker brekningene, men tror det er når han får mat som han ikke synes er noe særlig Kan det være noe lignende hos deg?
Blå03, Blå 09, Rosa11 Skrevet 4. februar 2010 #3 Skrevet 4. februar 2010 Trollet mitt har også vært sånn! Kastet opp i barnehagen på fredag og mandag, samt her hjemme et par ganger. Enten mens vi spiser eller rett etter... Har også vært helt vanlig etterpå, like blid og fornøyd. Aner ikke hva det kan være, men da er vi ihvertfall fler som har hatt det sånn )
lita78ღ Skrevet 5. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 5. februar 2010 Hei igjen! Det har vært til alle måltidene, og vi har ikke begynt med noe spesielt nå. Det rare er at mme, som de kanskje skulle blitt kvalme av, den har sittet. Ble redd det kunne være noe annet.... I går var det ikke noe oppkast, men matlysten er minimal. Får håpe det kommer seg og at alt er over. God bedring til ditt troll, Mama`s Boys:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå