Mammadrømmen Skrevet 3. februar 2010 #1 Skrevet 3. februar 2010 Hei alle sammen Jeg har lest litt her inne, og her står det mye forskjellige meninger om hvilken klinikk i danmark som er den beste. Veldig mange bruker stork, men er også en del som bytter fra Stork til en annen etter negative tester. Noen som har noen mening om hvilken klinikk man burde velge?
Mammadrømmen Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #2 Skrevet 3. februar 2010 Oj, den ble lagt inn 3 ganger :| Det var ikke meningen. Ikke får jeg sletta de abdre heller =P
Mammadrømmen Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. februar 2010 Oj, den ble lagt inn 3 ganger :| Det var ikke meningen. Ikke får jeg sletta de abdre heller =P
Ugla er mamma! Skrevet 3. februar 2010 #4 Skrevet 3. februar 2010 Det går desverre ikke å slette innlegg..har vært flere av oss som har opplevd dette i det siste. Når det gjelder Stork vs CFC. Stork: - bruker mere tid på pasientene - gir mer informasjon i forkant - setter av mer tid på samtaler - er dyrest - tilbyr åpen og lukket donor - er jordmordrevet¨ - oppleves litt SPA-aktig CFC: - man må grave lit er for info - Kjapt inn, og kjapt ut - kort samtale - billigst - tilbyr kun lukket donor - har leger og spesialister - scanner før inseminasjon - er mer et legesenter - har kanskje mer kunnkap dersom du behøver medisiner/kan skrive ut resepter Det finnes oså flere kinikr i Køben men disse kjenner jeg ikke til.
Mammadrømmen Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 3. februar 2010 Åja.. Bra det ikke er bare meg som legger ut dobbelt her Hehe.. Tusen takk for kjempe fint svar! Det hjalp. Har hørt mange som har byttet fra stork fordi testene ble negative og ble positive på første forsøk andre steder. Men vet jo at stork er veldig bra, så ble litt usikker. Da håper jeg det er noen andre her inne som kanskje vet litt mer om de andre klinikkene
minesmå *2 i magen* Skrevet 5. februar 2010 #6 Skrevet 5. februar 2010 Ikke meningen å "kuppe" tråden, men hva er CFC? Ligger den også i Køben? Ser det er skrevet mye om den her..
Ugla er mamma! Skrevet 5. februar 2010 #7 Skrevet 5. februar 2010 CFC er tidligere Nordica (har byttet navn) Mulig du har hørt om dem da?
minesmå *2 i magen* Skrevet 5. februar 2010 #8 Skrevet 5. februar 2010 Ja, da er jeg med! Var to turer på stork, og deretter tre turer til nordica sist, ble gravid der. Hadde tenkt meg tilbake dit! Er det ellers det samme? Ny nettside og mailadr kanskje også?
ikkegjortpå123 Skrevet 5. februar 2010 #9 Skrevet 5. februar 2010 Triangelen ligger også i København. Veldig fin opplevelse med denne klinikken selv. Hyggelige og flinke folk,kunnskap og ekspertise, og ikke minst tid til pasientene. Anbefales!
Ugla er mamma! Skrevet 5. februar 2010 #10 Skrevet 5. februar 2010 Ja til begge deler http://www.copenhagenfertilitycenter.com Mail: [email protected] Ellers er alt likt tror jeg
shantaram Skrevet 6. februar 2010 #11 Skrevet 6. februar 2010 Jeg har brukt Vitanova som også ligger i København. Er veldig fornøyd med behandlingen jeg har fått der, reiser snart ned for femte gang.
Sunshinebaby70_er mamma :) Skrevet 6. februar 2010 #12 Skrevet 6. februar 2010 Kan undertegne på at Trianglen oppleves svært bra. Har gjennomført to forsøk der (herav ett frys), begge med graviditet som resultat. Behagelige og kunnskapsrike leger, dyktige sykepleiere og fin atmosfære.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2010 #13 Skrevet 10. februar 2010 Har vært på CFC to ganger. For meg som syns det er flau å ligge der med utbrettet ben og det hele, så er det perfekt at det er så kjapt gjort. Jeg har absorbert masse info før jeg reiste ned, så jeg trenger ikke en lang samtale bare for å bli fortalt hva som skal skje. Man trenger ikke å være et geni for å forstå prosessen. De er ihvertfall den beste klinikken i hele DK, og en av de beste i Europa. Hvis noen er interessert, her er bloggen min www.experience4.blogg.no Blogger om babyforsøket mitt.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2010 #14 Skrevet 10. februar 2010 Ops, skal stå www.experience4me.blogg.no
Mammadrømmen Skrevet 13. februar 2010 Forfatter #15 Skrevet 13. februar 2010 Tusen takk for mange fine svar alle sammen =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå