Anonym bruker Skrevet 3. februar 2010 #1 Skrevet 3. februar 2010 Ang prøverør, jeg må bare si med en gang at jeg har vært gjennom det mange ganger selv. Og nå reagerer jeg veldig på noe jeg leste! Ei som jeg har sett mye til på ass. befruktning, slet lenge med å bli gravid. Etter mange år lyktes hun, med trillinger! Det hun gjorde da, var å dra til Danmark, og fikk utført en fosterreduksjon, og sitter nå med èn baby i magen... JØSS, sier jeg. Det er klart at det er mer komlikasjoner forbundet med et flerlingesvangerskap, men å fjerne noe man har strevd for i mange år?
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2010 #2 Skrevet 3. februar 2010 Jo, det høres jo en smule spesiellt ut. Regner med hun satte inn minst 2 egg, og da burde hun jo være ganske forberedt på at det kunne skje..
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2010 #3 Skrevet 3. februar 2010 Dette synes jeg er litt stygt av deg å skrive. Husk at det er en god grunn til at hun gjorde som hun gjorde.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2010 #4 Skrevet 3. februar 2010 Tja...det høres litt drastisk ut, men nå vet vi jo ikke hele bakgrunnen for valget hennes da! Kanskje hun hadde dårlige odds for å fullføre dette svangerskapet, og derfor måtte velge om hun skulle risikere livet til alle tre, eller gi et av barna en god sjanse til å overleve? Man skal være VELDIG forsiktig med å dømme andre før man vet hele bakgrunnen for hvorfor de har valgt som de har gjort. Enhver skjønner vel at dette har hun ikke gjort med lett hjerte, særlig etter årevis med prøverør?!
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 3. februar 2010 #5 Skrevet 3. februar 2010 Nei det blir ikke veldig, veldig feil. Det blir heller veldig, veldig rett for den personen det gjelder. Som noen over meg sa, det kan være hun måtte velge mellom å risikere livet til alle tre, eller å velge en å beholde..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå