Anonym bruker Skrevet 3. februar 2010 #1 Skrevet 3. februar 2010 Har du mulighet til å snakke i mobilen på jobb? Da mener jeg ikke å skravle med venninner men hvis det skulle være noe som måtte ordnes, noe med barna eller familien. Har du mulighet til å ta en kjapp tlf når det passer seg?
LillaGorilla♥♥ Skrevet 3. februar 2010 #2 Skrevet 3. februar 2010 JA, så lenge jeg passer jobben min som jeg skal, så har jeg det.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2010 #3 Skrevet 3. februar 2010 Både og, venter jeg en viktig samtale, så sier jeg ifra til sjefen, og tar tlf når den kommer.. Skal jeg ordne ting, så bruker jeg pausen. Sitter aldri å skravler i tlf på jobb med venninner. Meldinger derimot sender jeg som bare det.. Det går ikke utover arbeidet på noen måte.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2010 #4 Skrevet 3. februar 2010 Ja det er jeg trodde at det var lov med måte så lenge det ikke går ut over jobben. Mannen min måtte ta en viktig tlf i går (ang henting av barnet i barnehagen) Han prøvde å ringe bestefar i pausen men han tok den ikke, bestefar ringte opp 10 min etter pausen var ferdig. Mannen snakket i 1 min mens han skrudde (han er mekaniker) og dette fikk han tilsnakk for.. Det gikk ikke utover jobben på noen måte. Han pleier ikke å bruke tlf mye på fritiden engang så det er ikke et problem på jobb. Så lurer på hva som er vanlig.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2010 #5 Skrevet 3. februar 2010 Min mann er også mekaniker, jeg har aldri hørt om at han har fått tilsnakk pga mobilsnakk. Så lenge han gjør jobben sin så tror jeg de gir lang marsj i om han prater litt i tlf. Andre stopper jo opp å jobbe for å ta seg en røyk en gang i timen, noe som tar 7 min ca.Blir mye dødtid man får betalt for iløpet av en dag det.............................................
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2010 #6 Skrevet 3. februar 2010 Hvis det ringer fra barnehagen, så tar jeg den. De har forøvrig direktenr til jobb også så de slipper å vente i telefonkø. Nå har vi kjøpt og solgt hus, og da har det vært noen telefoner med megler, og de har jeg tatt. Ingen som sier noe på det. Men ene sjefen hadde nok klikka i vinkel om hu så det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå