Twinkel Skrevet 3. februar 2010 #1 Skrevet 3. februar 2010 Skal ut å spise med min kjære i helgen,noe vi ikke har gjort på flere år!! Vil gjerne ha et romantisk sted, med god mat og drikke Noen tips?
mer enn bare mor Skrevet 3. februar 2010 #2 Skrevet 3. februar 2010 synes at Mezzo er veldig fin.. Lite lokale, må reservere bord - og de har peis som man kan sitte ved etterpå
nybegynner07 Skrevet 3. februar 2010 #3 Skrevet 3. februar 2010 Colonialen.... Koster litt, men om en vil ha et fantastisk måltid med deilig vin til, vil jeg bare si nam nam nam
mummimammo gleder seg til jul Skrevet 3. februar 2010 #4 Skrevet 3. februar 2010 Naboen- super service,enkle fine loklaer,vanvittig god mat. Spisekroken- god service,koselige lokalr,god vinmeny,deilig mat Bolgen og moi,middels god service,moderne lokaler,godmat,daarlig vinkunnskap Potetkjelleren, en deilig atmosfaere, romantisk,nydeligmat,vanvittig vinutvalg,god service colonialen- kronjuvelen,men sikkert for sent ute medbordbestillingen. Naboen er min favoritt,ypperste kvalitet til en mye mindre penge enn forventet. Naa er viveldig gourmeter da:)
nybegynner07 Skrevet 3. februar 2010 #5 Skrevet 3. februar 2010 Det er svært lenge siden jeg var på spisekroken, men jeg har alltid vært fornøyd de gangene jeg har vært der.
mummimammo gleder seg til jul Skrevet 3. februar 2010 #6 Skrevet 3. februar 2010 veldig enig,men om de skal naa ti lhelgen tviler jeg paa at de faar bord,rimelig oppbooketog de har jo saa faa plasser:)
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 3. februar 2010 #7 Skrevet 3. februar 2010 Spisekroken. Intime, koselige lokaler, trivelig service og god mat. Bodde i Bergen i 6 år. Pleier å reise tilbake en gang i halvåret og da spiser vi alltid på spisekroken. Ellers er potetkjelleren bra.
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 3. februar 2010 #8 Skrevet 3. februar 2010 Pars- Koselig, intimt, veldig god mat. se pars.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå