2Lu Skrevet 3. februar 2010 #1 Skrevet 3. februar 2010 Er 2 gangs gravid nå, har en gutt født 05. Er 11 uker på vei, men er så spent på kjønnet. (Har tatt ringteste og den indikerer på jente, men det kinesiske kartet sier gutt, sa forresten jente sist og da ble det jo gutt) Spiser ikke potetgull (lukter og smaker forferdelig) sulten konstant, frukt og grønnsaker går ned på høykant, og trøtt... Så inderlig trøtt, litt kvalm nå og da. Pølseforbud i huset her, takler ikke smaken eller lukta til min manns store fortvilelse. Mulig det er stygt sagt av meg men jeg håper inderlig på jente denne gangen, siden jeg som nevnt har en gutt fra før. Noen som vil tippe bare for morro skyld??
Sannellerslik? Skrevet 3. februar 2010 #2 Skrevet 3. februar 2010 jeg spår ikke, men jeg tipper jente:) Du har omtrent samme sympt som da jeg gikk gravid med jente=) Men som sagt bare tipping;-)
Mamma til en<3 Skrevet 3. februar 2010 #4 Skrevet 3. februar 2010 Følte jente med engang ! Så trur det er jente du får
Mamma til en<3 Skrevet 3. februar 2010 #5 Skrevet 3. februar 2010 Følte jente med engang ! Så trur det er jente du får
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå