Carina har to små gull Skrevet 3. februar 2010 #1 Skrevet 3. februar 2010 Cd 8 idag, men prøver å ikke telle dager. Starta opp med trippel kur med bidronnig gele før helga. Fortsetter med folsyre.... Tar omega 3.. Kaffen er bytta ut med sunn grønn te. Men må ha meg en kopp kaffe etter middag. Og har begynt å spise sunnere, prøver å kutte ut all den snopen. Jeg er alt for glad i godter... Også har jeg begynt å trene litt og jeg merker allerede at jeg har fått mer overskudd i hverdagen. Det er litt deilig.. Men det kan jo også ha en sammenheng med at sola er kommet tilbake til Tromsø by. Var deilig å se den igjen ja, går heldigvis mot lysere tider Så denne pp må vel spira sitte.... Begynner på akupunktur igjen neste pp om det ikke skulle klaffe nå. Har en sambo som er litt overvektig også og han prøver å gå ned i vekt med sunnere kosthold og trening. Det kan vel heller ikke skade for at svømmerne hans skal bli bedre. Han har også kutta ned på kaffe nå. Håper spira sitter på oss alle iløet av kort tid på bli gravid og at vi tømmer hele forumet...
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 3. februar 2010 #2 Skrevet 3. februar 2010 Jeg krysser fingrene for oss )) Fikk TR i går, så er andre dagen nå, og jeg ligger faktisk på sofaen med skikkelige menstak i rygg og rumpa - kjennes nesten ut som rier - fy søren så vondt det er, det kommer takvis og verker noe sinnsykt, æsj For første gang har jeg ikke telt meg fremover på hvilke dager jeg er ekstra fruktbar, har heller ikke sett på kalenderen ifht når jeg skal ha EL eller neste IKM - nå skal jeg bare prøve å la være å tenke på disse datoene, men vi dropper jo ikke prøvingen for det, men det skal kanskje bli godt å slippe å tenke på nå har jeg EL og nå håper jeg på klaff liksom... Håper jeg greier å styre unna dette Neste onsdag begynner jeg i ny jobb på Ringerike sykehus, de ringte i går og kunne tilby meg en bedre arb.kontrakt enn den jeg fikk første gang - det ble jeg veldig glad for, så nå har jeg minimum 60% jobb med store muligheter for å jobbe mer fra 10 februar og ut mai måned - det er da ihvertfall noe Så da håper jeg at jeg får andre ting å tenke på, hehe!! Blir ok å gå tilbake til helsesektoren Har også tenkt på det å bli litt sunnere, prøve å kutte ned på godtespisingen og jeg er i gang med min 3 uke med trening. Har kjøpt meg noen hjemme trenings DVD`er, så har foreløpig da trent 2 ganger i uka. Skulle egentlig ha tatt en økt i går, men TR kom med full styrke og jeg har så vondt i magen i dag at jeg må drøye til jeg er bedre Har også begynt på Tran (den nye flytende med sitronsmak) - den er faktisk veldig grei å få ned (ikke noe sterk bismak eller fyldig konsistens som den var før) og jeg føler meg faktisk mye sterkere/bedre immunforsvar allerede!!! Det kan jo også ha vært den bidronninggeleen jeg har gått på også, men noe har ihvertfall skjedd sånn overskuddsmessig og det er jeg superglad for Er kjempefornøyd med de få tiltakene jeg har gjort. Tenkte å sette mannen på Multivitamin i tillegg, for har en mistanke om at noe av grunnen ligger hos han... Han mistrives sååå sterkt i jobben sin, han har tidligere slitt med både angst og depresjon og nå er det tilbake og i større grad enn tidligere, fysisk slår det seg ut på magen hans, han blir kvalm og får diare og måååå på do om morgenen før han drar på jobben - det er rett og slett fordi han gruer seg så fælt. Han er aldri borte fra jobben dersom han ikke er veldig syk, altså sengeliggende, så sykmelding er ikke noe løsning sier han bare og tvinger seg selv på jobben... Arb.miljøet er visstnok helt forferdelig og sjefen hans er så "blå" som det går an å bli - hun ser på medarbeidere sine som tall og ikke som mennesker, hun kjefter og smeller hver eneste dag, og det er visstnok ingen hyggelig tone i det hele tatt! Dersom noen spør saklig om noe, "tilter" hun helt og ser rødt, hun sprekker med andre ord!! Uff - det er skikkelig ille altså Så jeg tror at det ligger mye der, tenker at dersom han ikke har det bra med seg selv, så kan det gå ut over f.eks fruktbarheten osv. Han tok seg selv i nakken og tok første løpetur på lørdag for å bedre overskuddet, så krysser fingrene for at sunnere kosthold, litt trening og inntak av multivitamin og se seg om etter en ny jobb kan gjøre underverker for både sjel og kropp. Håper jo at spiren vil sitte i løpet av våren Synes vi fortjener å gå videre nå Carina, vi har vært her inne altfor lenge!!! Jeg krysser fingrene mine for at det å bli sunnere skal hjelpe oss begge to!!! Lykke til og ha en strålende fin dag Stooooor klem
*3 prinsesser* Skrevet 3. februar 2010 #3 Skrevet 3. februar 2010 :-) Støtter deg virkelig på å være sunn og trent:-) Jeg begynnte å trene for 8 mnd siden, så nå føler jeg det er en del av hverdagen min:-) Trener 2-3 ganger i uken, sykling og styrke. Og du, det er så gøy når du merker fremgangen!!! Nå har jeg meldt meg på Bergen Voss også , etter støtte fra jentene her inne:-) Krysser fingrene for deg denne pp:-)
Carina har to små gull Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 3. februar 2010 Har egentlig ikke tenkt så mye over det ☆Meg og lille snuppis☆2MA,23pp , mannen min har også en jobb hvor han ikke trives så veldig. Det er MYE stress og han jobber gjerne 4-5 timer overtid hver eneste dag og må jobbe litt i helgene også. De har nå et stort prosjekt som skal være ferdig til 15 februar så han ligger under et ekstrent press for tia. Han er kjempe sliten og har vært det noen mnd nå... Han sier selv han er på utkikk etter ny jobb for han orker ikke presset lenger. Så kanskje noe ligger hos han også. Han håper det roer seg etter den 15 og han vurderer å ta seg noen uker fri også, Tor han trenger det. Men blir vel bra med ny jobb da, alltid godt med en ny jobb. Du skal se at tanta holder seg borte når du starter der. Selv gikk jeg over til en utredningspost før jul. Vi er to avdelinger hvor alle rullerer på å være. Grunnen til at jeg gikk over dit er at det er mindre stress der. Var etter eget ønske og alle vet jo at jeg prøver å bli gravid. Er skikkelig babyboom på jobben i år. Alle skal ha. 8 stk skulle ha, men tre av oss mista. Har akkurat kommet fra byen , har vært på kafe med min kjære en liten tur og så har jeg vært å kjøpt en del nye klær til meg selv. Nå skal jeg hive meg over det ene soverommet som må vaskes før vi skal på middagsbesøk til mamma og pappa. Ha en strålende dag videre Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå