Gå til innhold

Lite liv i magen .....

nr13imagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som har det sånn ? Er i 22 sv skaps uke nå , men savner mer spark fra den lille . Kan ikke huske at det har vært så stille noen gang .

Kansje jeg bare er mer nervøs denne gangen for at noe skal være galt .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har i grunnen aldri hatt voldsomt aktive foster jeg - men kjenner litt med jevne mellomrom - i går fikk pappaen også kjenne. Be om ul om du er bekymret!

Skrevet

jeg kjente lite liv med mitt siste svangerskap og ble litt redd. men kom til ultralyd og de sa at jeg hadde et aktivt foster. grunnen til at jeg ikke kjente noe særlig var at morkaken lå forann, på en måte oppå fosteret.

Skrevet

Her er det fullt av liv, hele tiden. Men, som det står over, tror det kommer litt an på hvordan morkaken ligger, om du kjenner mye eller lite. Samt, at noen fostre er mer rolig av seg enn andre. Så lenge du kjenner daglige spark, tror jeg ikke det er noe å bekymre seg over.

Jeg håper dog at det ikke er så mye sammenheng mellom liv i magen, og liv utenfor magen, for nå ønsker jeg meg en liten sovedukke :-)

Skrevet

he he. jo det kan være en sammenheng. i allefall stemte det for oss. som sagt et aktivt foster og en kjempeaktiv gutt nå. høyt og lavt HELE tiden. Det var bare de første månedene han sov mye. ellers har det vært smått med det.

Skrevet

Er ikke alltid sammenheng der. Jeg har hatt veldig aktive fostere som har vært rolige etter de kom ut, og omvendt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...