Gjest Skrevet 3. februar 2010 #1 Skrevet 3. februar 2010 Og nå er jeg 20 uker. Allerede kjenner jeg meg litt piggere og våken, men også mer hissig og stressa. Selfølgelig går det over, men tanken på å leve i denne angsten frem til da frister lite....... Og hjernen blir helt merkelig når den ikke får noe den har fått mye av de siste 18 årene. Den blir alt annet enn logisk. Så det jeg gjorde var å handle inn det jeg trengte og betale alle regninger. så sørget jeg for at jeg ikke hadde penger til røyk, så jeg ikke kunne få et svakt øyeblikk. So far so good.....
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2010 #2 Skrevet 3. februar 2010 Lykke til! Selv sliter jeg veldig. Jeg var veldig flink og røyket minimalt i begynnelsen og så holdt jeg opp helt. Så sprakk jeg for to uker siden og har siden da røyket omtrent 5 om dagen. Er gravid i uke 14. Jeg har utrolig dårlig samvittighet og er kjemperedd noe skal gå galt, likevel er det så utroooolig vanskelig å slutte helt. Med førstemann røyket jeg ikke i det hele tatt og hadde ingen som helst problemer med det. Vet ikke helt hvorfor jeg ikke klarer det nå... Barnet er veldig planlagt og jeg har et kjempefint forhold med mannen min, ikke noe rundt meg som gjør at jeg er stresset eller noe sånn som skulle gjøre det vanskeligere å slutte. Jobber i helsevesenet og vet alt om hva røyking kan føre til og likevel... Må også si at jeg er en av de som bestandig har kritisert gravide som røyker med at jeg ikke kan skjønne hvordan man kan være så utrolig egoistisk osv... Snakk om å møte seg selv i døra! Nei, nå skal jeg virkelig skjerpe meg! Skal ta et skikkelig takk og bare bestemme meg for å være røykfri. I kveld kaster jeg den røyken som er igjen når jeg legger meg!
Gjest Skrevet 5. februar 2010 #3 Skrevet 5. februar 2010 Så bra!!! Dette er ikke lett for noen, og det er nesten så en blir delvis psykotisk i opphenget etter røyk. Hele arbeidsdagen i går gikk til helvete og dagen i dag har begynt med noen timer på sofaen. Skulle både lest til eksamen og vasket hjemme, men orker ikke engang å gå i dusjen. Vet det blir bedre, men føles uendelig lenge til. Sorry ikke den beste motivatøren nå, men gi det et forsøk du også så kan vi sutre til hevrandre her inne
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #4 Skrevet 5. februar 2010 Lykke til videre! Synes forøvrig planen din om å bruke opp pengene på andre ting var god, da har en jo ikke noe valg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå