maiken82 Skrevet 3. februar 2010 #1 Skrevet 3. februar 2010 Hei alle sammen. Jeg starter på pergotimekur nå til lørdag(altså den 06.02) er det flerer som har prøvd dette her?? og hvordan fungerer dette
Ringo79 Skrevet 4. februar 2010 #2 Skrevet 4. februar 2010 Hei:) Jeg har tatt tabl en runde nå. Har fått dem for å forsterke eggløsningen. Tok dem i 5 dager. Imorgen er det dag 21. Da skal jeg ta blodprøver for å sjekke div hormonelle ting. Mandag skal jeg ta nok en prøve. Har hatt EL og er veldig spent på om det har lyktes allerede første gangen:). Får se neste helg når jeg venter mensen igjen... De dagene jeg tok tabl lignet jeg nok en middlealdrende dame men de plagene de kan ha:). Hetetokter, hodepine, kvalme...osv. Men gikk over etter de dagene:). Håper det vil lykkes fort for deg:). Lykke til!
maiken82 Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2010 Tusen takk for svar:=) Masse lykke til
Cat&Gullungene Skrevet 5. februar 2010 #4 Skrevet 5. februar 2010 Jeg ble gravid på første Pergo kur, så lykke til ;-)))) Jeg hadde ganske vanlig syklus, ingen spesielle plager eller bivirkninger.
victoria :) Skrevet 5. februar 2010 #5 Skrevet 5. februar 2010 hei hei:) gikk på pergotime pga fikk ikke eggeløsning, gikk på dobbelkur, startet fra dag 5 ved mensen, blei gravid på 3 forsøk med pergo(dvs 3 mnd) tror det hjalp med sex annenhver dag også av bivirkninger fikk jeg masse kviser, ikke gøy, men totalt verdt det:) masse lykke til:)
Ringo79 Skrevet 7. februar 2010 #6 Skrevet 7. februar 2010 Får veldig positive forventninger når jeg hører om alle som lykkes så lett:). Masse lykke til du også)
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 8. februar 2010 #7 Skrevet 8. februar 2010 Ferdig med fjerde doble pergokur i dag, har gått på pergo siden juli -09, håper på ett mirakel snart Lykke til da jenter Klems
Ringo79 Skrevet 8. februar 2010 #8 Skrevet 8. februar 2010 Huff kjære tid...det kan altså virkelig ta tid også... Krysser fingrene for deg!! .
Ainahel1 Skrevet 10. februar 2010 #9 Skrevet 10. februar 2010 er i min 2pergo mnd.. vet ikke om det har klaffet før i morgen,da er det ikm dagen har litt symtomer...men tror ikke helt at det har klaffet denne pp... av bivirkninger har jeg bare fått humørsvingninger... lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå