Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen.

Jeg starter på pergotimekur nå til lørdag(altså den 06.02) er det flerer som har prøvd dette her?? og hvordan fungerer dette

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Jeg har tatt tabl en runde nå. Har fått dem for å forsterke eggløsningen. Tok dem i 5 dager. Imorgen er det dag 21. Da skal jeg ta blodprøver for å sjekke div hormonelle ting. Mandag skal jeg ta nok en prøve. Har hatt EL og er veldig spent på om det har lyktes allerede første gangen:). Får se neste helg når jeg venter mensen igjen...

De dagene jeg tok tabl lignet jeg nok en middlealdrende dame men de plagene de kan ha:). Hetetokter, hodepine, kvalme...osv. Men gikk over etter de dagene:). Håper det vil lykkes fort for deg:). Lykke til!

Skrevet

Tusen takk for svar:=)

Masse lykke til

Skrevet

Jeg ble gravid på første Pergo kur, så lykke til ;-))))

Jeg hadde ganske vanlig syklus, ingen spesielle plager eller bivirkninger.

Skrevet

hei hei:)

gikk på pergotime pga fikk ikke eggeløsning, gikk på dobbelkur, startet fra dag 5 ved mensen, blei gravid på 3 forsøk med pergo(dvs 3 mnd) :) tror det hjalp med sex annenhver dag også:)

av bivirkninger fikk jeg masse kviser, ikke gøy, men totalt verdt det:)

masse lykke til:)

Skrevet

Får veldig positive forventninger når jeg hører om alle som lykkes så lett:). Masse lykke til du også:))

Skrevet

Ferdig med fjerde doble pergokur i dag, har gått på pergo siden juli -09, håper på ett mirakel snart :)

Lykke til da jenter :)

Klems

Skrevet

Huff kjære tid...det kan altså virkelig ta tid også... Krysser fingrene for deg!! :).

Skrevet

er i min 2pergo mnd.. vet ikke om det har klaffet før i morgen,da er det ikm dagen :P

har litt symtomer...men tror ikke helt at det har klaffet denne pp... :(

av bivirkninger har jeg bare fått humørsvingninger... ;)

lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...