Røver Nov 09 + ?? Skrevet 3. februar 2010 #1 Skrevet 3. februar 2010 seriøst! Har prøvd å spørre om ting inne på noen andre forum fordi der kan man være anonym, men de svarene som kommer der gir meg bakover sveis. Da vil jeg faktisk heller føle meg litt halveis "utlevert" her, enn å få usaklige svar tilbake. Noen har faktisk ingenting og si, vil bare rette på gramatikken Er det bare pga der kan man si akkurat det som faller inn eller er det andre som bare er på disse forumene.
septbaby09 Skrevet 3. februar 2010 #2 Skrevet 3. februar 2010 Hei. Har lagt merke til det selv noen ganger, ved å lese andres innlegg. Hva skjer med folk. Skriver mange ganger feil i mine innlegg, og lange steninger, dårlig oppbygd etc, men dette er da ingen rettskrivningsside?? Nei, ikke lett å skrive korrekt med en liten baby på armen, kaos i hode, lite søvn etc hehe, men tydligvis ikke alle som skjønner det. Så jeg holder meg her, og selv om man ikke kan være anonym, så er man jo egentlig det uansett
Mamma´n til lillemor Skrevet 3. februar 2010 #3 Skrevet 3. februar 2010 Enig. Det hender jeg sitter på skravle, men anonymforum har jeg bare vært inne på et par ganger på over et år. Det er så mye spydige kommentarer at halvparten kunne vært nok. Ser en del av det på skravle også, men det er ikke for ille. Nei, det er best å være her inne. Får ofte litt tregere svar, men er i allefall saklig og velmenende. Virker som om flere tømmer ut eder og galle på et anonymt sted, kanskje fordi de ikke får det ut ellers i den virkelige verden. Men jeg synes ikke man kan si hva man vil bare fordi man er anonym. Det er ofte synes tråder er merkelige, irriterende o.l, men da lar jeg heller være å kommentere og styrer unna.
Gjest Kira06 Skrevet 3. februar 2010 #4 Skrevet 3. februar 2010 Hehe, jeg tror hormonene fortsatt "flyr" hos endel av damene på diverse forum her:) I tillegg er det nok endel som har utrolig mange sterke meninger på hva som er rett og galt når det kommer til alt fra kosthold til søvn. Problemet er nok at barn er forskjellige, og selv om det kanskje fungerer på deres barn så trenger det ikke fungere på mitt barn. Det er kanskje også endel som har lite å gjøre når de går hjemme (det hadde vært deilig det!), så det er vel et lite tidsfordriv å provosere andre*s*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå