Anonym bruker Skrevet 3. februar 2010 #1 Skrevet 3. februar 2010 Tenker på innlegget om røykende mødre, men også utallige sinte innlegg om alenemødre som snylter, samboere som selger dop, foreldre som kjører uten førerkort ogsåvidere ogsåvidere.. Og spørsmålet jeg stiller meg er: hva i all verden slags omgangskrets er det dere har, egentlig? Kanskje problemet ikke er noen av disse gruppene, for et samfunn der alle er "perfekte" er vanskelig å forestille seg, men at dere har omgang med dem? Kan dere ikke oppsøke noen normale, oppegående mennesker? Prøv det. Normale mennesker er utrolig behagelig selskap. Og man slipper all kriminaliteten og den passive røykingen.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2010 #2 Skrevet 3. februar 2010 Hehe. "Du har vært venninnen min i 10 år, men hvis du ikke slutter å røyke nå så er du ikke normal og da vil jeg ikke omgås deg lenger". Definer normal.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2010 #3 Skrevet 3. februar 2010 Du vil bli overrasket over hvor mye småkriminalitet som blir begått av vanlige menneser!
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2010 #5 Skrevet 3. februar 2010 Går ut fra at dette kun er et stakkarslig forsøk på å provosere, for sist jeg sjekket kunne man ikke velge sine foreldre, og heller ikke den øvrige familie.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2010 #6 Skrevet 3. februar 2010 Selv om du ikke fikk velge dem i utgangspunktet kan du jo velge dem bort nå om de er så problematiske.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2010 #8 Skrevet 3. februar 2010 Antyder du at alle alenemødre som mottar stønad fra nav er white trash? Eller hva mener du med "alenemødre som snylter"?
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2010 #9 Skrevet 3. februar 2010 Alt som er hvit som du kaster i søpla. Du har da også selvfølgelig blue trash, red trash, yellow trash, black trash, green trash osv...
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2010 #10 Skrevet 3. februar 2010 Jeg kjenner professorer som røyker hasj. Ikke at det forsvarer noen ting, men det roer dem ned og de slapper av. De foretrekker hasj fremfor alkohol. Det er fortsatt ulovlig, men så lenge det ikke går ut over andre en dem selv har vi faktisk ingenting med det. 'White trash' er bare et adoptert uttrykk fra USA for å henvise til Britney.
Anne-B. Skrevet 3. februar 2010 #11 Skrevet 3. februar 2010 Ikke misbruk termen "White trash," er du snill. Den omfavner ikke hva folk gjør, men hva de er; fattige mennesker, dømt til et liv uten utsikter til å klatre i den sosiale stigen, uten å være enten griseheldig eller griseheldig og dyktig i kombinasjon. Folk røyker, snylter, selger dop, kjører uten førerkort osv. utover de sosiale lag i samfunnet.
Guri malla Skrevet 3. februar 2010 #12 Skrevet 3. februar 2010 hehe skulle man kvittet seg med alle venner som har gjort noe kriminelt, røyker, drikker osv blir det ikke mange menneskene igjen her i verden å ta av. De aller aller fleste har gjort noe kriminelt iløpet av livet
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2010 #14 Skrevet 3. februar 2010 Muligens litt mislykket forsøk på humor, men det jeg reagerer på er at folk blir så UTROLIG PROVOSERTE (!!!!!) av all mulig adferd de har rundt seg, og så skriver de her inne om det. Men jeg kjenner meg aldri igjen. Kjenner ingen røykende gravide, snyltende alenemødre, folk som låner penger og ikke betaler tilbake eller noe av det andre det klages over, og lurer på hvor folk finner disse menneskene? Jeg tror faktisk ikke det så vanlig med nybakte mødre som går på byen hver kveld, for eksempel. Så foreslår jeg at de kanskje skulle se seg rundt etter noen andre venner istedet. Så slipper de å klage så voldsomt. Det var bare det. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå