Beibi2014:) Skrevet 3. februar 2010 #1 Skrevet 3. februar 2010 Hei alle prøvere:) Jeg har i noen mnd vært prøver, har fulgt med mange av dere i spenning. Jeg er nå veldig sliten av å prøve..... Jeg har fått et fantastisk jobb tilbud i en stilling jeg trodde jeg bare kunne drømme om. Etter negativ test idag ringte jeg å takket ja:) Så nå tar jeg en pause fra alt som heter prøving, mannen min er litt skuffet men vi har blitt enige om at det som skjer det skjer ( uten p-piller). Jeg er veldig lettet over avgjørelsen,siden det har tatt på med alle skuffelser. Jeg har blitt altfor revet med, testet som en gal altfor tidlig osv. Så nå skal vi bare kose oss med mye god sex uten plikt, og mye romantikk.. Har også en åpen tone med nye jobben om at jeg ønsker flere barn. Jeg skal også ta en pause fra bim, selv om jeg må innom å se når dere blir gravide. Ønsker det så veldig for mange her inne, dere er så utrolig støttende ovenfor meg og mange andre..... så sender dere mange gode tanker og håper virkelig at jeg snart ser deres "jeg er gravid" innlegg. Jeg kommer sterkere tilbake etter en god pause:) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå