Gå til innhold

noen her som har blitt lurt ved internet handel ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

f..! tror at vi er blitt lurt..skulle kjöpe en ting fra en via annonse side og så dum som jeg er og tror alltid godt om mennesker sender jeg penger til hans konto..

siste jeg hörte fra selgeren var at han skulle sende varene og det skulle han gjöre igår..sende en mail til han igår kveld og spurte pent om han har sendt paketet men ingen svar..ingen svar idag heller.. :((

og det er ikke lite penger vi snakker om heller..har absolutt ikke råd til å miste de pengene :((

hva kan jeg gjöre nå? hvor lenge skal jeg vente med å gå videre med dette? jeg blir så forbanna! först og fremst på meg selv fordi jeg er så godtroende.. har ingen tlf nummer til fyren heller..men jeg har et navn som kontoen er registrert på, forövrig samme navn som han oppga i annonsen..

har spart alle mailer vi har sendt til hverandre også..kan de spore opp IP adressen el hva det nå heter??

Föler meg helt jävlig nå.. :( finnes det noen sjanse for at jeg en gang vil få mine penger tilbake??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er urteit å sette over penger til privat konto, men HALLO han sendte mail igår morges om at han skulle sende pakken da.

Han har sikkert et liv utenom å vokte mailboksen sin i tilfelle du skulle skrive noe mer til han.

Det er et døgn siden han skulle ha sendt pakken og det er ikke fysisk mulig at den kunne ha kommet fram enda.

Ro deg ned og rop ut om lureri først i neste uke om du ikke har hørt noe da. Nå er det altfor tidlig å bli så til de grader hysterisk.

Skrevet

Jeg er absolutt ikke hysterisk.. Selgeren sa at når han hadde sendt pakken da skulle han med en gang sende meg en mail med ID NR slik at jeg kan spore opp pakken via Posten...

OG innen jeg satte pengene på hans konto, da hadde han tid til å svare på hver mail jeg sendte etter 10 min..Det tar ikke akkurat lang tid å skrive en setning og sende en mail...??

HI

Gjest Edemuli
Skrevet

Kontakt banken din, så kan de finne ut hvem som (egentlig) eier kontoen du satte inn penger på. Så anmelder du det til politiet.

Var jo noen som ble lurt på den måten som fant ut hvem eieren av kontoen var, fant han på Facebook og sendte info om hva han hadde gjort til alle i vennelista hans. De fikk ganske fort pengene tilbake.

Skrevet

Sendte han en mail fra en annen mail adresse nå, da jeg så at annonsen ligger fortsatt ute.. Jävelen svarte at det ikke er solgt..og han svarte etter 5 min..

Og her sitter jeg og har sendt 2 mailer idag og INGEN svar!

Faen! Vet ikke hilken psyko det her er og han har mitt navn, adresse og kontonummer..jeg sendte mail nå og skrev at om jeg ikke hörer fra han mer så skal jeg anmelde det til politiet imorgen...

SÅ DUM JEG ER!:(((((

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...