kmne+ida+sara Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. februar 2010 Den er god - tusen takk! Da må jeg bare psyke meg opp... Takk for svar!
Sol Skippertaksdronning Skrevet 3. februar 2010 #5 Skrevet 3. februar 2010 det skal da kunne gå bra med utvendig og? hadde uvendig i uke fem, og skal på ul nå i uke 12, og ikke rakkern om den skal være innvendig!!
Sol Skippertaksdronning Skrevet 3. februar 2010 #6 Skrevet 3. februar 2010 Ikke nødvendigvis. Jeg var på ul i uke fem, den var utvendig. Har ul nå i uke 12, og den skal og tas utvendig.
Sol Skippertaksdronning Skrevet 3. februar 2010 #7 Skrevet 3. februar 2010 arg...idiotbim!!1 håpløst å se om innleggene blir lagra jo!!
*rottiemama*endeligmamma Skrevet 3. februar 2010 #8 Skrevet 3. februar 2010 Hadde tilogmed innvendig i uke 13 jeg !
kmne+ida+sara Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #9 Skrevet 3. februar 2010 Ja ja, da får jeg bare vente å se... Også kan jeg håpe pittelitt på at det blir utvendig! Har mennene/pappaene deres vært med når dere har tatt innvendig? Mannen min kicket litt på det, og det kan jeg egentlig godt forstå...
surfepia Skrevet 3. februar 2010 #10 Skrevet 3. februar 2010 Mannen min var med når jeg tok innvendig etter blødning i uke 7+2. Det gikk helt fnt det :-) Gyn hadde jo bedt mannen ta plass på siden av meg, så hadde han jo et klede over lårene mine, slik at ingen av oss så noe der nede :-) Gyn har sagt til meg at de ønsker å ta innvendig frem til uke 10. Etter dette tar de utvendig. Dette er fordi at livmoren først i løpet av uke 10 kryper oppover bekkenet. Jeg skal i uke 12 +1 og ta utvendig!! Gru/gleder meg!
kmne+ida+sara Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #11 Skrevet 4. februar 2010 Hei Surfepia. Tusen takk for beroligende svar! Da satser jeg på at det går fint med utvendig når jeg er 12+0, og at pappaen er veldig fornøyd med å slippe å ta stilling til om han vil være med på innvendig UL. Når er det du er 12+1 da? Jeg er 12+0 23. feb. klem
gaia81 Skrevet 4. februar 2010 #12 Skrevet 4. februar 2010 Jeg hadde en utvendig ultralyd 12+0. Da jeg ringte og bestilte timen forsikret han meg om at det ville bli utvendig!
kmne+ida+sara Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #13 Skrevet 4. februar 2010 Tusen takk, Lykkepåjord! Det er veldig betryggende å høre! Da slipper jeg å grue meg sånn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå