Gå til innhold

UL i uke 12 - innvendig eller utvendig?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er god - tusen takk! Da må jeg bare psyke meg opp... :)

Takk for svar!

Skrevet

Det går så fint så :o)

Skrevet

det skal da kunne gå bra med utvendig og? hadde uvendig i uke fem, og skal på ul nå i uke 12, og ikke rakkern om den skal være innvendig!!

Skrevet

Ikke nødvendigvis. Jeg var på ul i uke fem, den var utvendig. Har ul nå i uke 12, og den skal og tas utvendig.

Skrevet

arg...idiotbim!!1 håpløst å se om innleggene blir lagra jo!!

Skrevet

Hadde tilogmed innvendig i uke 13 jeg ! ;)

Skrevet

Ja ja, da får jeg bare vente å se... Også kan jeg håpe pittelitt på at det blir utvendig!

Har mennene/pappaene deres vært med når dere har tatt innvendig? Mannen min kicket litt på det, og det kan jeg egentlig godt forstå...

Skrevet

Mannen min var med når jeg tok innvendig etter blødning i uke 7+2. Det gikk helt fnt det :-) Gyn hadde jo bedt mannen ta plass på siden av meg, så hadde han jo et klede over lårene mine, slik at ingen av oss så noe der nede :-)

Gyn har sagt til meg at de ønsker å ta innvendig frem til uke 10. Etter dette tar de utvendig. Dette er fordi at livmoren først i løpet av uke 10 kryper oppover bekkenet. Jeg skal i uke 12 +1 og ta utvendig!! Gru/gleder meg!

Skrevet

Hei Surfepia.

Tusen takk for beroligende svar! Da satser jeg på at det går fint med utvendig når jeg er 12+0, og at pappaen er veldig fornøyd med å slippe å ta stilling til om han vil være med på innvendig UL.

Når er det du er 12+1 da? Jeg er 12+0 23. feb.

klem

Skrevet

Jeg hadde en utvendig ultralyd 12+0. Da jeg ringte og bestilte timen forsikret han meg om at det ville bli utvendig! :)

Skrevet

Tusen takk, Lykkepåjord!

Det er veldig betryggende å høre! Da slipper jeg å grue meg sånn... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...