Alba44 Skrevet 3. februar 2010 #1 Skrevet 3. februar 2010 Håååper så inderlig at lille skatten vil klore seg fast, vokse og trives i 8 mnd. til og at jeg blir tobarnsmamma til høsten!!!! :-D :-D Bestemte meg denne pp for ikke teste før eventuelt etter ikm om ikke mensen kom. 2 dager etter ikm testet jeg i går positivt! Symptomer: tisser hyppigere og litt mørkere areola. Flytter over til 1.trim. og håper MANGE av dere kommer snart etter!! Lykkelig klem og masse babystøv fra Alba.
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 3. februar 2010 #2 Skrevet 3. februar 2010 ♥lig tillykke - gratulerer
LINDA*** Skrevet 3. februar 2010 #4 Skrevet 3. februar 2010 Ala, min venn Gratulerer så mye :) Dette var moro! Kom deg videre nå.... Til 1.trimester
pusseluskan Skrevet 3. februar 2010 #5 Skrevet 3. februar 2010 gratulerer så mye,håper jeg også er gravid,usikker(veeeldig svak test i dag)tester meg nok på nytt i morgen tidlig tror jeg.....trallala...
Alba44 Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #9 Skrevet 3. februar 2010 Tusen takk alle sammen!! Det hele er uvirkelig enda, og ikke kan jeg heller senke skuldrene på lenge heller. Dette er 3.gang jeg er gravid. Mistet i MA i 2006 og fødte en sønn i 2007. Og spesielt til deg med gutte-jente-tegnene; Håper du kommer etter så snart som mulig inn på 1.trim.!! Etter det du har opplevd så må det være din tur nå. Var kinobesøket vellykket forresten?
Musemor med tre søte små Skrevet 3. februar 2010 #10 Skrevet 3. februar 2010 Takk Alba Gutten satt stille nesten hele tiden med store øyne. Snakker masse om Pelle politi i vannet svømmer Jeg syns egentlig filmen var litt artig selv ;-) Mannen måtte jo kritisere alt de hadde glemt, men han er fra Bodø, så det er ikke så rart. (Tror han innerst inne stor koste seg, også, men måtte bare liksom)
Frøya79 - dobbel glede :-) Skrevet 3. februar 2010 #11 Skrevet 3. februar 2010 Hei! Jeg ville bare gratulere deg masse! Håper du får et fint svangerskap! :-)
Musemor med tre søte små Skrevet 3. februar 2010 #12 Skrevet 3. februar 2010 Takk Alba Gutten satt stille nesten hele tiden med store øyne. Snakker masse om Pelle politi i vannet svømmer Jeg syns egentlig filmen var litt artig selv ;-) Mannen måtte jo kritisere alt de hadde glemt, men han er fra Bodø, så det er ikke så rart. (Tror han innerst inne stor koste seg, også, men måtte bare liksom)
Frøya79 - dobbel glede :-) Skrevet 3. februar 2010 #13 Skrevet 3. februar 2010 Hei! Jeg ville bare gratulere deg masse! Håper du får et fint svangerskap! :-)
Musemor med tre søte små Skrevet 3. februar 2010 #14 Skrevet 3. februar 2010 Takk Alba Gutten satt stille nesten hele tiden med store øyne. Snakker masse om Pelle politi i vannet svømmer Jeg syns egentlig filmen var litt artig selv ;-) Mannen måtte jo kritisere alt de hadde glemt, men han er fra Bodø, så det er ikke så rart. (Tror han innerst inne stor koste seg, også, men måtte bare liksom)
Alba44 Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #15 Skrevet 3. februar 2010 Tusen takk, Frøya!! ) ♂ + ♀ = ♂ : Hehe...har vært mye snakk om Pelle i vannet her de siste ukene også. "Mamma, Pelle datt i vannet!" Gleder meg allerede til neste gang vi skal på kino, jeg. Så koselig. )
Alba44 Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #16 Skrevet 3. februar 2010 Tusen takk, Frøya!! ) ♂ + ♀ = ♂ : Hehe...har vært mye snakk om Pelle i vannet her de siste ukene også. "Mamma, Pelle datt i vannet!" Gleder meg allerede til neste gang vi skal på kino, jeg. Så koselig. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå