Gå til innhold

Hvor mange gjester ber dere til dåpen/navnefesten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har stor familie, så her blir det fryktelig mange å be inn... Hadde vært spennende å høre hvor mange dere andre ber inn:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer alle blir vi ca 30 stk, men tror ikke alle kommer - så tipper vi blir ca 25 stk. Og dette er tanter, onkler, søskenbarn, besteforeldre og oldeforeldre av dåpsbarnet.

Skrevet

Vi blir 18 med oss og baby. Barnets besteforeldre, tanter og onkler og søskenbarn.

Skrevet

Vi ber næmeste familie (besteforeldre, tanter, onkler og søskenbarn) og faddere med familie. Vi har ganske liten familie og denne gangen skal bl.a. onklene være faddere og da blir vi kun 15 med dåpsbarnet. Med førstemann var vi 19 med dåpsbarnet.

Skrevet

Vi inviterte en del venner i tillegg til foreldre, besteforeldre, tanter og onkler til barnet. Så vi ble nesten tredve stk til sammen.

Skrevet

Vi ba vel ca 30 og ble 15 stk

Skrevet

Denne gangen har vi valgt å kun ha familien, så da blir vi 28 stykker med smått og stort. Sist var et par kamerater av mannen faddere for barnet, og da var vi 32 stykker.

Skrevet

Vi ba inn barnets besteforeldre, oldeforeldre, tanter og onkler + faddere. Vi var vel 15 stykker tilsammen.

Skrevet

Vi ber ikke, vi sier at de som vil komme er hjertelig velkommen.

Så lager vi koldtbord, setter fram tallerkener i stabeler og dropper bordkort så folk kan rulere og snakke med dem de vil.

Mye mer koselig og lettere å få istand. Og i aller høyeste grad høytidelig selv om det er en avslappet atmosfære.

Skrevet

Vi har kun invitert den nærmeste familien til navnefestene her i gården.

Altså besteforeldrene til barna samt tanter og onkler (inkludert deres ektefeller/samboere og barn).

Så vi har til sammen invitert ca. 10 stykker.

Gjest Sauen og ungene
Skrevet

Vi inviterte vel ca 30 stk i begge dåpene.

Barnets besteforeldre, oldemor, tanter/onkler/søskenbarn, pluss et tante+onkelpar fra hver side (har ikke så mye kontakt med resten av våre tanter og onkler)

Skrevet

Med de to første hadde vi vel 35-40 i navnfesten. Ba gode venner i tillegg til familie. Elsker å stelle i stand til selskap. Yngste har vært syk siden hun ble født, så for både hennes og vår skyld ble det bare bedt inn nærmeste familie i hennes navnfest, så da var vi vel ca 20.

Skrevet

vi var 40 med oss og babyen, alle kom utenom 1 person.

Skrevet

Vi har bedt besteforeldre og faddere til middag, og resterende tanter/onkler/søskenbarn til kaffe. Vi blir 16 til middag, og 28 til kaffe om alle kommer.. inkl dåpsbarnet. Vi skal ha det på hotell og det blir fryktlig dyrt hvis vi skal be alle til middag. Hadde vi hatt plass skulle jeg gjerne hatt det hjemme, men det går ikke. Og jeg orker ikke å styre med å leie lokale og ordne selv nå på vinteren. Jeg har sovet altfor lite etter fødselen, og jeg har ikke familie i nærheten som kan hjelpe meg heller. Så da blir det på denne måten.

Skrevet

Vi var 30 med stort og smått. Har liten familie og kun min side da bf ikke har familie i Norge, inviterte en del gode venner i tillegg.

Jeg var alene med en på 5,5 mnd som "aldri" sov og laget all mat + kaker selv, leide lokale og ordnet blomster.

Skjønner ikke hvordan jeg fikk det til!

Skrevet

Bare nærmeste familie, besteforeldre, tanter og onkler til dåpsbarnet pluss fettere og kusiner. Hos oss blir det ca 20 stykker.

Skrevet

Den nærmeste familien.

Ca 20 personer.

Skrevet

25... men vi valgte å innvitere endel venner og droppe endel familie. For oss er det viktig at de som kommer til å være i sønnen vår sin omgangskrets er invitert.

Skrevet

Vi inviterte familien (besteforeldre, oldeforeldre, onkler/tanter, faddere med barn) og noen venner til kaffen:-) Ble 25 på middag og 32 på kaffe:-)

Skrevet

Tror vi er ca 25 i dåp hvis alle kommer. Har mange søsken og alle har egne barn pluss steforeldre gamle tanter osv som det er naturlig og be

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...