Gå til innhold

melk i brystene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har visst fått dråper med melk i puppene 8 mnd etter jeg sluttet å amme.... er det mulig??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, det er mulig. Kan få melk i puppene leeeeeeenge etterpå og. Det har med hormoner å gjøre, som oftest. Har jeg lest.

Skrevet

merkelig.. lurte på om eg kansje var gravid igjen,,,,hmm.. :)

Skrevet

Jeg klarte ikke å amme barna mine. Men det hente når jeg ga dem flaske at det rant melk i strie strømmer fra puppene mine. Hva er dette?Kan det være en psykisk reaksjon??

Skrevet

Jeg har melk i den ene puppen nå, to år etter jeg slutta amme!

Jeg kjenner det stikker litt når jeg ser nyfødte babyer, hehe..veldig hormonstyrt det der. Bare hormoner 11.04 :-)

Skrevet

Jeg har en baby på 6 måneder, som jeg nesten ikke har ammet i det hele tatt. Kjenner nå at det er noe i brystene, om ikke det renner akkurat. Hørte noen sa at etter 5 måneder så kunne du få tilbake melk, dette har med hormoner å gjøre ja. Lurer på om det hadde funket å pumpe, bare for å se. Noen som vet??

Skrevet

Jeg vil få tilbake melk så brystene blir faste igjen ;p

Skrevet

Det er jo bare til å prøve det! Jeg prøvde for moro skyld selv om ungene er tre år, bare for å se hvor mye som var der;-) Hadde enda puppene blitt faste igjen av melka:-P

Melk kan komme tilbake ja..det finnes jo damer som adopterer som får melk til og med..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...