Gå til innhold

Søteste samboeren min!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter noen uker med tester på en CB fertilitetsmonitor, og snakk om sex for å bli gravid, eggløsning og alt som hører til, bestemte jeg meg i går for å overraske gubben med noe godt.. :)

Så jeg tok meg en lang dusj, barberte det av hår som skulle bort og brukte tid på å se lekker ut, før jeg gikk ut i stua, der min samboer satt å spilte Call of Duty (eller noe sånt). Jeg satte meg på kne foran ham, for å oppfylle hans ønske om å en BJ mens han spiller. Etter en stund, da jeg merket av han snart var på tur å komme, trakk han seg unna.. Så spurte han om jeg ikke fortsatt kunne bli gravid.. Jeg svarte at det var lite sjanse for det, siden jeg bare går og venter på mensen. "Vi kan aldri være for sikker!", sa han da og tok meg med på soverommet, sånn at vi kunne gjøre oss ferdig på "ordentlig" vis.. :)

Syntes det var så søtt at han valgte å ikke sprute i munnen min, fordi han ikke vil ødelegge en sjanse for å gjøre meg gravid! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Deg om det. Syns heller det ødela en flott kjangs til å være litt "dirty" fremfor å ha sex bare for å bli gravid...

Skrevet

Å gud, så søtt......

Hvor gamle er dere?

Skrevet

Ødela ingenting faktisk, det gjorde bare kvelden helt perfekt! :)

Og vi hadde ikke sex bare for å bli gravid, han hadde lyst til å tilfredsstille meg også, så jeg fikk en runde med en dildo, slikking og flere deilige orgasmer, før han kom inn i meg og fullførte oppdraget..hehe :)

Skrevet

Jeg er helt sikker på at det går an å ha dirty sex som samtidig har graviditet som mål. 09:01 sliter vel litt, da. Enten med for lite dirty sex eller for lite graviditet, eller kanskje begge deler..

Skrevet

OK, da er dere ikke så unge, bare umodne:)

Kan ellers henvise til sex-debatten.

Skrevet

Hehe

Vil nå heller si at du er drømmedama... bj mens han spiller liksom.. hehe

Skrevet

Hva i alle dager er umodent med dette da? At jeg la det ut på forumet? At vi har sex, og liker å glede hverandre?

Når man har vært prøvere i over to år, får man kanskje et litt rart forhold til sex.. Men umodne er vi så absolutt ikke! :)

Skrevet

bra for dere! :))

Resten av gjenget er bare sure fordi di ikke gidder å gjøre noe slikt sjøl ;)

Skrevet

Ta dette på sexdebatten i stedet,please.Så kan folk selv velge om de vil lese om sånt.

Skrevet

Ja huff..vi er veldig sjalu på dette.Spar meg..

Skrevet

SKulle ønske jeg hadde orket å gjøre noe sånt nå, for min samboer fortjener det skikkelig. Men som høygravid, hoven og med nedpress føler jeg meg ikke videre sexy akkurat nå.

Synes du gjorde en fin ting jeg:) sex kan bli veldig ensformig når man er prøvere. Føler vi hadde pliktsex i 2,5 år før det satt.

Skrevet

Fryktelig så pripne flere av dere er! Og sexforumet? Det har da blitt skrevet vesentlig grovere ting på anonymforumet før.

Jeg syns det er koselig å høre at flere slitere er sammen om å få barn, er nok av debattene "kan jeg lure mannen min og bli gravid selv om mannen min ikke vil ha flere barn?".

Det høres ut som dere har et sunt og godt sexliv!

Skrevet

Ja guri, det søteste jeg har hørt. Hjelpe meg, vi har visst veldig forskjellig definisjon på hva som er søtt og ikke.

Skrevet

kjempe bra for dere! viktig å gjøre sånne ting innimellomm!! men,halloooo-må du virkelig inn på BIM å fortelle om sexlivet deres??? guri,det kunne blitt mange rare,saftige å ikke mins groteske innlegg hvis alle skulle fortelle om gårsdagens sexopplevelse i heimen!!!

Skrevet

Høres ut som en fin opplevelse. Gled deg over det og ikke la noen gjøre denne opplevelsen til noe stygt, barnslig, umodet. Jeg blir så oppgitt.

Kjempe fint at dere har et sånt forhold. Det må da være mulig å glede seg over andres lykke!

Skrevet

fy fader...så måtte jeg lese dette også på morgenkvisten..nå ble jeg kvalm. "åååå så søt han er som ikke spruta i munnen min"

he he...

Skrevet

Ja, huff stakkars deg, dette må være en traumatisk opplevelse å lese på morgenkvisten!..

Det var jo mer det at han så gjerne vil ha barn at han unnlot å gjøre noe han egentlig elsker.. Men man må jo si stygge ting om mannen sin på dette forumet for å ikke få "kjeft"..

Skrevet

Bla bla bla..

Vil helst slippe å lese om hvor mannen din spruta deg.

Skrevet

Jeg synes mange her inne er en gjeng hårsåre apekatter! Hva er vitsen med å kommentere innlegget hvis dere finner det frastøtende??

Personlig synes jeg det var omtensomt av samboeren til HI å tenke på befruktning i denne situasjonen. Ikke mange menn ville ha gjort det samme i en slik sitasjon!

Skrevet

WTH?????

herregud, du trenger da ikke å lese det. du som trykket inn frivellig og gadd å bruke krefter på å svare her.. øøøøø

Skrevet

Hahahah, vet ikke om jeg ville ha sagt at det var " søtt", men han er nå iallefall omtenksom å ikke minst genuint interessert i at dere skal bli foreldre =)

Å det er vel kanskje mere enn vi kan si om mange av de andre mennene som bli beskrevet her inne... (den omtenksomme biten iallefall)

Skrevet

Veldig omtenksomt av både deg og samboeren din; å glede den andre. Dette var heller ikke så veldig vulgært innlegg her i motsetning til mye annet som folk poster om sexlivet sitt. Kos deg du med tanken på den gode opplevelsen. Håper du blir gravid snart, lykke til videre med prøving:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...