Leona77 Skrevet 3. februar 2010 #1 Skrevet 3. februar 2010 Hva er deres erfaring med stellebord, er det best med badebalje utenom eller i stellebordet?
Seemly Skrevet 3. februar 2010 #2 Skrevet 3. februar 2010 Stellebord med balje er bare tull,synes jeg. De baljene er så små og i tillegg har de en slags kant for ryggen til babyen, som jeg aldri har skjønt kan være god å ligge på, den er bare i veien, og gjør balja mindre. dette gjelder ikke alle stellebord, men sånn at du er obs De beste er vel de myke, gamle badekarene. Selv bruker jeg en vanlig stor klesbalje
Ronja&Odin Skrevet 3. februar 2010 #3 Skrevet 3. februar 2010 jeg har stellebord med balje, og er superfornøyd. den er i god høyde og fin og lett og babe babyen i=) så kjøpte jeg ny balje når jeg syns hun ble for stor for den:)
Carta Skrevet 3. februar 2010 #4 Skrevet 3. februar 2010 Pluss: Fin høyde å stå ogg holde babyen i. Minus: Blir lett litt vannsøl, og da kommer det lett vann ned skuffene i kommoden... Den var grei når han var helt fersk og vi var veldig usikre, men vi tok han fort over i badekaret isteden. Han trivdes mye bedre med å bade eller dusje med oss. Skal jeg noen gang kjøpe stellebord igjen (den nye spira får bruke det vi har alt), så kommer jeg ikke til å legge så stor vekt på at det er balje i. Tror nok kanskje ikke vi kommer til å sette balja tilbake i stellebordet nå heller, men heller ha den på gulvet, så storebror også kan delta litt i baby-badingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå