Anonym bruker Skrevet 3. februar 2010 #1 Skrevet 3. februar 2010 er det mulig at det kan komme litt og litt? når jeg er på toalettet, så er det nett som om jeg kan presse ut mere etter at jeg har tisset. det kan jo komme fra urinrøret, men det føles så rart.. det kommer bare når jeg er på toalettet, for jeg må liksom "presse" litt... noen med erfaring på dette området??
Gjest Skrevet 3. februar 2010 #2 Skrevet 3. februar 2010 Hvis hodet er festet så kan det komme litt og litt, men da er det vanlig at det kommer noe innimellom doturene også. Hvis jeg var deg ville jeg tatt på meg et bind, sjekket det for vann om en liten stund og deretter hørt med fødeavd om de kunne sjekket om det er fostervann eller noe annet? GJør du det sånn slipper du kanskje å sitte i gynekologstolen for å få sjekket om en hinne har gått....
soleia Skrevet 3. februar 2010 #3 Skrevet 3. februar 2010 Høyres ikkje ut som fostervatn sidan du må presse det ut. Jm mi sa at ein kan få ganske rikeleg med utflod som samlar seg opp og kjem på ein gang, slik at ein kan tru det er fostervatn. Men støttar rådet om å gå med bind og sjå om det kjem noko utanom og, og ta endeleg kontakt med fødeavdelinga om du er i tvil. Eg hadde ein dag med svært vandig og rikeleg utflod, og tok kontakt med fødeavdelinga. Vart undersøkt opp og i mente, men legen konkluderte med at det ikkje var fostervatn. På veg heim kom første rie. Men eg var over terminen då.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå