Gå til innhold

Bør vi tenke oss godt om?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i den situasjonen at jeg har blitt sammen med drømmeprinsen jeg har sett på noen måneder, det viser seg nå at han tenker akkurat det samme om meg, bedre kan det vel ikke bli tenker du nok nå :)

Vi er godt voksne begge to, mener jeg, med dette mener jeg mellom 26-30, han har fast jobb mens jeg går i et vikariat nå frem til jeg muligens begynner å studere til høsten.

Og vi vil så gjerne ha et barn...

Har ingen barn fra før men jeg har mistet en gang, dette er noe jeg tenker ofte på, flere ganger i uka og jeg følger ekstra godt med de barna som er født i den perioden mitt barn skulle bli født i.

Jeg vet at evt andre barn aldri kan bøte opp mot det savnet jeg føler men tenker litt sånn at jeg er jo inni hodet og hjerte mitt allerede mor så hvorfor ikke bare forsøke en gang til?

"Problemet" er bare at vi nettopp er blitt sammen, det er ikke mange uker siden, men etter vi begynte å diskutere dette baby temaet er det akkurat som at vi ikke klarer å konsentrere oss om noe annet.

Han er i ferd med å søke ny jobb fordi han mener han ikke kan ha den jobben han har nå om vi snart skulle bli flere, skal på visning på leilighet til uken (han skal kjøpe så flytter jeg inn etterhvert om det skulle vare)

Vi vurderer å begynne å prøve i oktober/november mye pga at om det skulle klaffe da så passer det bra med skolegangen min.

Jeg lurer nå på om det er spesielt lurt av oss å tenke i disse baner så tidlig i forholdet, det er jo nå vi ska nyte tiden ilag, bli kjent osv...

Men det føles som om vi begge to ikke kan komme oss fort nok til prøveperioden.

Og mest av alt lurer jeg vel på om dette er en psykisk reaksjon på min tidligere spontanabort.

Men så tenker jeg at om det nå ikke skulle vare dette forholdet pga at man fikk en unge så fort så er det jo mange barn som vokser opp med foreldre som ikke er sammen, mange vet ikke hvem som er far. og mange blir gravide med en gang man møtes, likevel holder forholdet.

Og ingen forhold har garanti for å vare, selv om man så gjerne håper dette( det gjør jeg å kjæresten også, dette er ingen la oss få baby foretningsavtale selv om det kan oppfattes slik)

Er vi egoistiske?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virker som begge har lyst, ville bare kastet meg ut i det.

Det er jo en god stund til høsten. GJør det som føles riktig for dere. Og det virker som alt er klart for å bli prøvere. Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...