Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

...sitter her da, med vondt i ryggen og mellomgulvet, håpløst å ligge så måtte bare stå opp...så nå har jeg dusja og kikka i avisen og kjenner på den lille i magen...fortsatt like vondt, så senga får stå..9 dager til termin..håper det skjer noe snart, slitsomt å ikke få sove... :-D

Skrevet

vondt, vondt ja... har vært oppe i natt jeg også. Lurer på om det blir baby snart, eller om det er falsk alarm og modning. 9 dager igjen her også.

Nå skal jeg ha frokost :)

Ha en fin dag!

Skrevet

Jeg sover også veldig dårlig for tiden. Har termin 22 feb. I natt satt jeg oppe fra 01-03.30... Står så opp med resten av familien kl 7. Syntes det er vanskelig å sove på dagen, men begynner å bekymre meg for at jeg skal bli så sliten av dette at jeg ikke klarer fødselen så bra som jeg burde... Noen råd.

Skrevet

Sover selv dårlig om natten. Har et bekken som er vondt. Vondt å snu seg fra den ene siden til den andre. Kan ikke ligge på ryggen.... Håper på fødsel snart. Termin 14.februar. 38+6

Skrevet

Prøv med et underlag som er sateng e.l. da blir friksjonen mindre. Dermed enklere å snu seg i senga :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...