Anonym bruker Skrevet 2. februar 2010 #1 Skrevet 2. februar 2010 Jeg går opp over 3 kg når jeg har mensen! Magen er som en oppblåst ballong, hoven og jæ...ig..noen av buksene kan jeg bare glemme å bruke mens jeg har mensen.hvorfor blir jeg sånn da? Vann i kroppen?
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2010 #2 Skrevet 2. februar 2010 oh yes baby! her er jeg nesten 3 mnd på vei en gang i mnd Vet ikke hvorfor
Lollinondodda Skrevet 3. februar 2010 #3 Skrevet 3. februar 2010 Japp,her også Anonym 00.33: bare 3 mnd??? oj,jeg ser ut som jeg er 5,hehe:)
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2010 #4 Skrevet 3. februar 2010 Man bilr ikke FEIT, man blir oppblåst!
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2010 #5 Skrevet 3. februar 2010 Ja! Jeg blir pløsete i ansiktet, magen blir en deig og leggene er fulle av vann i en uke før mensen.. Går heldigvis over når jeg endelig får den! Trot jeg er på mitt tynneste ved eggløsning.. Kanskje det har noe med at jeg skal være mest mulig attraktiv for mannen min når jeg kan bli befruktet?
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2010 #6 Skrevet 3. februar 2010 Hos meg begynner det rundt eggeløsning og fortsetter bare å vokse til jeg endelig får mensen, to dager inn så blåser( bokstavlig tallt, flaut) jeg meg heldigvis ned igjen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå